شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین بر ضرورت حمایت از پیام رسان های داخلی تاکید کرد و گفت: پیام رسان های داخلی در همین مدت کوتاه که بسترهای لازم برای فعالیت آنها فراهم شده، رشد خوبی داشته اند و بدون شک آینده روشنی هم در انتظار آنها است، لذا حمایت از آنها در مقطع فعلی ضروری و الزامی است.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، با اشاره به لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی، گفت: به خاطر حمایت از تولید ملی، حوزه علمیه قزوین از پیام رسان های داخلی استفاده می کند.

وی افزود: در شرایط امروز جهان که عرصه جنگ ها و جدال کشورها به حوزه فرهنگی و مجازی سوق پیدا کرده است، به طور حتم لازم و ضروری است که همه کشورها از یک برنامه داخلی به عنوان پل ارتباطی میان مردم خود استفاده کنند که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حجت الاسلام افشار اظهار کرد: در کشور ما طی سال های اخیر به دلیل حضور نیروهای جوان و نخبه تلاش های خوبی در جهت بومی سازی فضای مجازی صورت گرفته است که باید از اقدامات حمایت جدی صورت گیرد تا پیشرفت های لازم محقق شود.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری  همواره در فرمایشات خود بر موضوع حمایت از تولید ملی تاکید دارند، بدون شک مسئولین کشورمان وآحاد مردم  نیز باید در جهت تحقق وارد میدان عمل شده واز پیام رسن های داخلی در کشور به صورت جدی حمایت نماییم.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: پیام رسان های داخلی در همین مدت کوتاه که بسترهای لازم برای فعالیت آنها فراهم شده، رشد خوبی داشته اند و بدون شک آینده روشنی هم در انتظار آنها است، لذا حمایت از آنها در مقطع فعلی ضروری و الزامی است.

وی ادامه داد:  بحث اصلی این است که سرورهای پیام رسان‌های خارجی مانند تلگرام و واتس اپ در خارج از کشور است و نمی‌توان آنها را کنترل و نظارت کرد و از این‌رو هر جایی به نفع این پیام رسان‌ها است، پای کار هستند و جایی که به نفع‌شان نیست پای کار نمی‌آیند مانند همین اتفاق‌های اخیری که افتاد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید پیام رسان‌های داخلی حمایت شوند تا کسب و کارها روی این بستر شکل بگیرد، چرا که می‌توان از نظر امنیتی، فرهنگی بر فعالیت پیام‌رسان‌ها نظارت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha