پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: یکی از مقولات تاثیر گذار در حوزه فرهنگی، فضای مجازی است و جبهه اصلی دشمن نیز همین حوزه است و باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع فرمانده هان پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد، گفت: باید شرایط مناسبی جهت مقابله با تهدیدات دشمنان در فضای مجازی فراهم شود، زیرا دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی به‌دنبال اخلال در زیرساخت‌های حیاتی کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: اهمیت فضای مجازی برای همه روشن است و فعالان این عرصه آشنایی کامل با همه ابعاد این بخش دارند.

وی با اشاره به اینکه  مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را سفارش می‌کنند و فرموده‌اند که اگر رهبر نبودم حتماً ریاست فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم، بیان داشت: ما در حال حاضر ۳۰ سال عقب‌تر از فضای مجازی هستیم و طی این سال‌ها دشمن کشور ما را تحت ناتوی فرهنگی قرار داده که اثرات آن قابل مشهود است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: انسجام‌بخشی، وحدت‌بخشی و توانمندسازی متون و تبلیغات فضای مجازی راه اصلی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: یکی از مقولات تاثیر گذار در حوزه فرهنگی، فضای مجازی است و جبهه اصلی دشمن نیز همین حوزه است و باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تبلیغات سوء خود درصدد برجسته کردن مشکلات مالی و تهدیدات نظامی در بین مردم است، امروز فضای مجازی مجالی برای بهره‌گیری دشمن شده است که اگر مدیریت نشود تبدیل به تهدید می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان داشت: فضای مجازی می‌تواند محلی برای پاسخگویی به شبهات و ترویج و معرفی الگوهای دینی و اسلامی باشد؛ دشمنان درحال معرفی الگوهای بدلی به جای الگوهای اصلی هستند و این یک تهدید بزرگ است که باید خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha