پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهمان نواز

حوزه/ فرزند آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز از حضور گسترده مردم وفادار خراسان شمالی در مراسم تشییع و تدفین پیکر این عالم بزرگ و فرزانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، علی مهمان‌نواز پیش از ظهر امروز در پایان مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: از مردم وفادار استان نهایت تشکر را دارم که پدر معنوی خود را به طرز باشکوهی تشییع کردند.

وی با بیان اینکه روحیه خستگی‌ناپذیر پدر در مسیر انقلاب قابل وصف نیست، افزود: در یک کلام بگویم ایشان عالمی عامل بودند که پس از 50 سال خدمت خالصانه در مسیر حق دار فانی را وداع گفتند.

یادگار آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: ایشان با ساده زیستی خود در قلب مردم خراسان شمالی جای گرفتند و این‌گونه بگویم که پدر شخصیتی مردمی و حاضر در صحنه چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی ایران بودند که تمام وجود و زندگی خود را صرف انقلاب و آرمان‌های آن کردند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بنده در شرایط خوبی نیستم که بتوانم بحث را تشریح کنم، اما از تمامی مردم عزیز، مسئولین و تمامی جامعه روحانیت کشور و خراسان شمالی که این روزها در کنار ما هستند و همدردی می‌کنند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

 مهمان نواز اظهار داشت: مراسم ختم این عالم فرزانه و فقید نیز فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود که از همه مردم و مسئولان دعوت می شود تا در مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha