جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد قدومی

حوزه/ جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه ای در مورد سیاست های انتقام جویانه محمود عباس علیه نوار غزه هشدار داد و گفت: محمود عباس وحدت اجتماعی فلسطین را هدف قرار داده و می خواهد موجب جدایی مردم و جدایی کرانه باختری از غره شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه ای در مورد سیاست های انتقام جویانه محمود عباس علیه نوار غزه هشدار داد و گفت: محمود عباس وحدت اجتماعی فلسطین را هدف قرار داده و می خواهد موجب جدایی مردم و جدایی کرانه باختری از غره شود.

در این بیانیه آمده است: استمرار سیاست عباس علیه غزه و قطع حقوق کارمندان، بر خلاف تمام ارزش های اخلاقی و ملی و انسانی و موجب ضربه زدن به ایستادگی ملت فلسطین و باج گیری سیاسی از مردم برای پرداخت حقوق آنها است.

حماس در ادامه در مورد استمرار سیاست های عباس و ضربه زدن به وحدت اجتماعی و ایجاد دودستگی و تفرقه و جداسازی نوار غزه از کرانه باختری هشدار داد.

حماس در ادامه ضمن اعلام حمایت خود از کارمندان و کارگران در نوار غزه از مردم فلسطین و جامعه بین الملل و سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل و اتحادیه اروپا خواست به مسئولیت خود عمل کنند و هرچه زودتر برای متوقف ساختن این جنایت در نوار غزه اقدامی انجام دهند زیرا این اقدام محمود عباس بازی با زندگی یک میلیون فلسطینی در نوار غزه است که در بدترین شرایط زندگی می کنند.

نماینده حماس در تهران: محمود عباس دیکتاتور است

علاوه بر این امروز خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در گفتگو با پایگاه فلسطینی الرسالة گفت: اصرار جنبش فتح برای برپایی مجلس ملی آتی در سایه منزوی بودن و تکروی آنها در عرصه مسائل فلسطین نشان می دهد که دودستگی همچنان وجود دارد و اوضاع در نوار غزه و کرانه باختری به همین منوال ادامه می یابد.

وی افزود: مشارکت برخی گروه‌ها با جنبش فتح در برپایی شورای ملی اقدامی شرم آور و تاسفبار است، زیرا این کار به منزله دست کشیدن از منافع ملی است.

قدومی در ادامه سخنانش، رفتار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به گونه ای دانست که نشانی از تمایل برای پایان دادن به جدایی در آن دیده نمی شود، بلکه عباس به دنبال وضع تحریم هایی علیه مردم نوار غزه است و این در حالی است که این مردم در معرض حملات صهیونیست ها قرار دارند.

وی ادامه داد: محمود عباس می خواهد فلسطینیان را وارد یک مخمصه تاریک سیاسی کند و البته او و حزبش مسئولیت کامل پیامدهای این اقدام را بر عهده دارند.

نماینده حماس در تهران گفت: دشواری اوضاع در نوار غزه به معنای تسلیم شدن و مرگ آن نیست، زیرا نوار غزه تسلیم ناپذیر است و امردم غزه این را در راهپیمایی بازگشت ثابت کردند و ما نیز از جنبش فتح انتظار درایم به وحدت ملی فلسطین پایبند باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha