جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم موسوی (ره) امام جمعه فقید آبیک در جلساتی‌که در شهرهای مختلف برگزار می‌شد و گردهمایی‌های ائمه جمعه، همواره فعال، جدّی و دغدغه‌مند، مبلغ رسالت‌های الهی و عمل کننده به آیات قرآن بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با بیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امام جمعه فقید آبیک، ضمن تسلیت فقدان این عالم جلیل القدر گفت: ایشان از دورانی‌که در نجف و قم حضور داشتند، همواره در سنگر تبلیغ دین بسیار جدی بودند و با وجود مرارت‌ها و بی مهری‌های فراوانی که علیه آن عالم فرزانه صورت گرفت، اما با صلابت و جدیت فریاد اسلام‌خواهی، دین‌خواهی، عدالت‌طلبی، حساسیت در مقابل مفاسد و بدی‌ها از ایشان شنیده می‌شد.

وی افزود: ایشان عالمِ مبلغ و دلسوز دین بودند که در دوران ظلم، خفقان و دورانی‌که هر کسی تلاش می‌کرد جای امنی برای زندگی داشته باشد، حوزه علمیه را انتخاب کرد که نشان‌دهنده دلسوزی و دغدغه این مردم بزرگ در امر اعتلای دین بود.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم موسوی (ره) در جلساتی‌ که در شهرهای مختلف برگزار می‌شد و گردهمایی‌های ائمه جمعه، همواره فعال، جدّی و دغدغه‌مند، مبلغ رسالت‌های الهی و عمل کننده به آیات قرآن بودند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: همه استان تحت تأثیر این ضایعه قرار گرفتند و غم درگذشت ایشان برای همه ما بسیار سنگین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha