جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با پرسنل نیروی انتظامی خوسف

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، کار نیروی انتظامی را عبادت دانست و گفت: اگر بخواهیم از ماموریت های نیروی انتظامی که در اجرای قانون است، سخن بگوییم در واقع همان امر به معروف و نهی از منکر است و از نیروهای خدوم ومورد اعتماد مردم وحافظ جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی شهرستان خوسف اظهار داشت: امروز بدترین هجومی که دشمن به صورت مستقیم و غیرمستقیم دنبال می کند، تهاجم های فرهنگی است که امیدواریم خداوند به نیروی انتظامی در راستای مقابله با این تهاجم قوت دهد.

وی افزود: جایگاه نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای است و کار نیروی انتظامی به نوعی مطلوب شارع مقدس است، چراکه فعالیت در این حرفه هم شغل و هم عبادت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که نیروی انتظامی مسئولیت های مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر عهده دارد، افزود: با توجه به تاریخ اولین ابتکار نیروی انتظامی مربوط به زمان حکومت امام علی(ع) شکل گرفته و در آن شرایط با تنها پنج نفر ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: تامین های جانی، سیاسی، آلودگی های مواد مخدر و مقابله با تهاجم های بی رحمانه آخرالزمانی مسئولیت بسیار گسترده ای است که نیروی انتظامی بر عهده دارد.

امام جمعه بیرجند گفت: از بهترین نوع خدمات به جامعه  و مردم کارهایی است که بر عهده نیروی انتظامی است و خوشبختانه تاکنون فعالیت نیروی انتظامی در خراسان جنوبی بسیار ارزشمند بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: اگر بخواهیم از ماموریت های نیروی انتظامی که در اجرای قانون است، در قالب اصطلاحات شرعی سخن بگوییم در واقع همان امر به معروف و نهی از منکر است

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه این نیروهای خدوم مورد اعتماد مردم و حافظ جامعه هستند، افزود: حفظ جامعه و نظام و خدمت کردن به مردم اوجب واجبات و کاری خداپسندانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha