جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که حمایت از کالای ایرانی تنها با شعار محقق نمی شود، گفت: متأسفانه واردات بی رویه کالا و همچنین ورود کالاهای قاچاق به کشور به کابوس تولید کننده داخلی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مسیر حرکت کشور را مشخص کردند.

وی با بیان این که امروز برای پیشرفت کشور راهی جز حمایت از تولید داخلی وجود ندارد، افزود: متأسفانه واردات بی رویه کالا و همچنین ورود کالاهای قاچاق به کشور به کابوس تولید کننده داخلی تبدیل شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که خرید کالای خارجی تولید داخلی را هر روز به سوی نابودی می کشاند و جوانان ایرانی بیکارتر خواهند شد، خاطرنشان کرد: نباید با انتخاب نادرست زمینه بروز مشکلات اقتصادی در کشور فراهم کنیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی در جهت تحقق مطالبات مردمی اقدام کردند، تصریح کرد: از جمله مهم ترین خواسته های مردم در سال گذشته موضوع اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که باید حمایت از کالای ایرانی می توانیم مشکل اشتغال جوانان کشورمان را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه با دستان خودمان زمینه بروز مشکل برای تولید کننده داخلی را فراهم می کنیم.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره در خصوص مسائل اقتصادی به مسؤولان تذکر دادند، تصریح کرد: تأکید همیشگی ایشان بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور رفع مشکلات اقتصادی بوده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که حمایت از کالای ایرانی تنها با شعار محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: نیاز است همه مسؤولان ارشد کشور برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید تلاش کنند و به میدان بیایند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اقتصاد بیمار کشورمان نیازمند اصلاحات ساختاری است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه هایی که می تواند اقتصادمان را در مسیر صحیح هدایت کند تحقق شعار سال و اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به این که مسؤولان شعار را کنار بگذارند و به میدان عمل بیایند، خاطرنشان کرد: امروز همه مدیران و مسؤولان کشور در جهت رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم وظیفه دارند و باید تلاش کنند.

امام جمعه محمود آباد با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي مبتني بر اقتصاد اسلامي است، اظهار داشت: با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی علاوه بر در امان ماندن از بحران‌‌‌هاي اقتصاد سرمايه‌‌‌داري شاهد رشد اقتصاد داخلی خواهیم بود.

وی اجرایی دقیق اقتصاد مقاومتي را یکی از بهترین راه های مقابله با تحریم های دشمنان علیه کشورمان دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتي را نمي‌‌‌توان صرفاً مقاومت اقتصادي دانست، بلکه ايجاد امنيت و ثبات در اقتصاد و عدم تزلزل در برابر شوک‌‌‌هاي خارجي اقتصادي يا همان استقلال اقتصادي از شاخصه‌‌‌هاي بارز اقتصاد مقاومتي است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمن در طول چند دهه اخير، همه ابزارهاي مبارزه با جمهوري اسلامي را به عرصه مبارزه آورده است، تصریح کرد: جنگ امروز دشمنان با ملت ایران اقتصادی است که باید برای مقابله با این توطئه ها مطالبات رهبری را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اينکه اقتصاد مقاومتي مختص یک دوره خاص نیست، افزود: اقتصاد مقاومتي يک چشم‌انداز بلندمدت پيش روي اقتصاد ايران است، زيرا اقتصاد در جمهوري اسلامي هميشه آماج حملات دشمنان خواهد بود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha