چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تندگویان

حوزه/ کشور عربستان سرمایه گذاری وسیعی در ارتباط با جذب جوانان کشورهای اسلامی کرده تا بتواند از طریق هزینه های زیاد، جلوی نفوذ ایران در بین جوانان کشورهای اسلامی را بگیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، تندگویان، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در ساختمان مرکز مدیریت  حوزه در قم برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط سختی از لحاظ آسیب های اجتماعی و فضای مجازی قرار داریم، گفت: متأسفانه این فضا قربانیان زیادی از جوانان گرفته است و باید برای این مسئله فکری کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از مشکلات دولت ها، بی اعتمادی به قشر جوانان است و لازم است برای این مسئله فکری کرد، اظهار داشت: امروز شاهد این مسئله هستیم که در مدیریتها به قشر جوان اعتماد نمی کنند و همین بی اعتمادی مشکلات زیادی برای جوانان در بخش های مختلف به وجود آورده و این درحالی است که در گذشته جوانان در پست های مختلف در نظام نقش آفرین بودند و خدمات زیادی انجام داده بودند.

وی افزود: امروز شاهد مشکلی دیگر به نام عدم پیوند بین جوانان و معنویت هستیم. نتوانسته ایم بین جوانان و مسائل فرهنگی ارتباط برقرار کنیم.

تندگویان بابیان اینکه مشکل دیگر موضوع عدم اشتغال برای جوانان هست گفت:تمام تلاش این وزارت خانه این است برای قشرجوان کشور قدمهای مثبتی بردارد و طوری برنامه ریزی کند که جوانان بتوانند مشغول فعالیت شوند.

وی گفت: یکی از پیشنهادهای وزارت ورزش و امور جوان این است شبکه  تشکل طلاب جوان در کشور شکل گیرد. قطعا شکل گیری این مسئله برکات زیادی می تواند برای کشور داشته باشد و این وزارت خانه سعی می کند این تشکل را حمایت کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این وزارت خانه آماده است تفاهم نامه ای در همین رابطه بین طرفین امضاء شود و همین مسئله می تواند اتفاقات خوبی در حوزه و وزارت ورزش و امور  جوانان بیافتد.

تندگویان بابیان اینکه تاکنون 2هزار تشکل جوان در کشور شکل گرفته اعضاء آن 500 نفر می باشند و تا پایان سال این تشکل به 4هزار نفر  هم افزایش خواهد یافت افزود: هدف  این است از این طریق بتوانیم با کمک حوزه، آسیب های اجتماعی را در بین جوانان کاهش دهیم.

 تندگویان با بیان اینکه در بخش همایش ورزش جوانان کشورهای اسلامی، ایران توانسته در سالهای گذشته قدم های مثبتی بردارد، گفت: ولی کشور عربستان سرمایه گذاری وسیع دراین رابطه کرده تا بتواند از طریق  هزینه های زیاد، جلوی نفوذ ایران در بین جوانان کشورهای اسلامی بگیرد. در همین رابطه بخش بین الملل حوزه می تواند کمک شایانی به این وزارتخانه کند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha