پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۲۰۰۰ تشکل در کشور داریم که در بخش‌های مختلف ازجمله اقتصادی، فرهنگی و ... فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، محمدمهدی تندگویان ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و امام‌جمعه قم، با اشاره به اینکه باید تشکل‌های جوانان در اولویت قرار گیرند، اظهار داشت: در راستای فعالیت تشکل‌ها تاکنون پیوندهایی با هلال‌احمر، نخبگان و حوزه های علمیه صورت گرفته است.

وی افزود: حدود 2000 تشکل در حال فعالیت است که در بخش‌های مختلف ازجمله اقتصادی، فرهنگی و ... اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان به موضوع اغتشاشات دی ‌ماه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در این اغتشاشات از مجموع تشکلات در کشور هیچ دستگیری نداشته‌ایم که این نشان می‌دهد جوانان به این مسیر نمی‌روند چراکه تشکل‌های ما مردم‌نهاد بوده و نقش ما نیز فقط حمایتی است.

وی فعالیت  حوزه ازدواج را مدنظر قرارداد و خاطرنشان کرد: حدود 200 دفتر رسمی مشاوره ازدواج در کشور وجود دارد که مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

تندگویان به کاهش 10 درصدی آمار طلاق اشاره و ابراز کرد: 37 درصد طلاق در کشور برای ازدواج‌های زیر یک سال و 47 درصد  آن برای  زیر 5 سال است.

وی عنوان کرد: وام ازدواج 850 هزار نفر از یک‌میلیون‌ جوانی که در نوبت بودند، پرداخت‌شده، امسال نیز مجلس مبلغ وام را برای زوجین افزایش داده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha