پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ماندگار

مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج گفت: از آبان ماه سال گذشته استارت این کار با طرح موضوعاتی زده شد و پس از استقبال طلاب، تعداد ۷۰ مقاله با کیفیت به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام امید ماندگار، پیش از ظهر امروز در اولین همایش پژوهشی مدارس علمیه شهرستان دشتی با تبریک اعیاد شعبانیه به هدف و انگیزه برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین انگیزه برگزاری این همایش پژوهشی این است که طلاب و روحانیان به عنوان مبلغ دین در هر محیطی و اجتماعی که هستند نقش آفرین باشند.

دبیر اولین همایش پژوهشی مدارس علمیه شهرستان دشتی افزود: در جایی که روحانیان قصد فعالیت دارند بایستی پژوهشگر ماهر و توانمندی باشند؛ پژوهش باید ریشه محکمی داشته باشد و لازمه فعالیت طلبه در مباحث پژوهشی دقت نظر است.

مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت های دبیرخانه اولین همایش پژوهشی مدارس علمیه شهرستان دشتی پرداخت و گفت: از آبان ماه سال گذشته استارت این کار با طرح موضوعاتی زده شد و پس از استقبال طلاب تعداد 70 مقاله با کیفیت به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی افزود: از تعداد 70 مقاله ارسال شده تعداد 30 مقاله مربوط به مدرسه علمیه سفیران هدایت، 28 مقاله از مدرسه پیامبر اعظم(ص) و 14 اثر دیگر مربوط به مدرسه علمیه فاطمیه خواهران می باشد که پس از بررسی های به عمل آمده شش اثر از مدرسه علمیه سفیران هدایت، 13 اثر از مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) و پنج اثر نیز از مدرسه علمیه فاطمیه شایسته تقدیر شدند.

حجت الاسلام ماندگار همچنین بیان داشت: از تعداد مقالات ارسال شده تعداد دو مقاله به عنوان شایسته ویژه انتخاب شدند.

دبیر اولین همایش پژوهشی مدارس علمیه شهرستان دشتی ابراز امیدواری کرد در مسیر تربیت طلاب انقلابی حرکت کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از 24 نفر از برگزیدگان این همایش پژوهشی که مقاله آنها حائز رتبه شده بود تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha