شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آن روز امریکا در برابر ما مستقیماً ورود کرد تا نابود شویم اما امروز از راه عفت زدایی، بیم زدایی و در محور اقتصادی جنگ نرم می‌خواهد نظام ما را به چالش بکشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: چرا آمریکایی‌ها فکر حمله به ایران اسلامی را در برنامه‌ریزی و فکر خود قرار دادند؟ باید به پیشینه این امر توجه کرد.

وی با بیان اینکه در سال 1339 وقتی شاه فرار کرد آمریکا توانست با نقشه، نهضت آیت‌الله کاشانی  را دچار چالش کنند تا جایی که جریان مصدق در برابر آیت‌الله کاشانی تا جایی جلو رفت که توانستند شاه را به کشور برگردانند، افزود: حوادث 15 خرداد در سال 32 و پیروزی انقلاب اسلامی سیلی بزرگی به نظام استکبار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جریان نفوذ مجدداً جریان بازگشت شاه را مطرح و با طراحی حساب شده زمینه برگشت شاه را فراهم می‌کردند و در این موقعیت دانشجویان پیرو خط امام، عملیات بزرگی که انقلاب دوم نامیده شد، رقم خورد.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: دانشجویان خط امام(ره) راه او را شناخته و رسالت بزرگی را رقم زدند که این امر سیلی بزرگی برای آمریکا بود، زیرا تعداد 66 نفر از کارکنان آن‌ها و اسنادشان در لانه جاسوسی بود و این اسناد مهم بود که رهبری گفتند جا دارد مردم این اسناد را بخوانند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آمریکا برای عملیات در صحرای طبس اظهار داشت: این عملیات که چندین نام‌گرفت را در طبس طراحی و گروه خاصی از نیروهای خود را آموزش دادند و مانورهای متعدد با مطالعه و شبیه‌سازی دقیق دنبال کردند و در موقعیت مناسب 4 اردیبهشت 59 زمینه ای شد تا نیروها را از مصر به نزدیک آب‌های ایران آوردند و قرار بود در طبس فرود کند، اما از همان ابتدا خدا سیلی زد و بالگرد اول دچار مشکل شده که ادامه حرکت را به‌عنوان یک شکست می‌دیدند و با برخی از ضدانقلاب‌ها ملاقات کردند تا اهداف خود را دنبال کنند که درنهایت زمینه ای شد تا قدرت الهی و وعده‌های خدا در این منطقه به‌عنوان معجزه رقم خورد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهید منتظر القائم در این منطقه به‌عنوان تنها شهید مطرح است، اما یک خیانت از طرف بنی‌صدر به‌عنوان نفوذی بود و خیانت بعدی با توجه به اعلام آمریکا و شکست آن‌ها، 5 بالگرد از آمریکا امکان حرکت نداشتند، اما خیانت دیگر بمباران کردن این هواپیماها و شهادت شهید منتظر القائم بود.

وی بیان داشت: آن روز آمریکا در برابر ما مستقیماً ورود کرد تا نابود شویم، اما امروز از راه عفت زدایی، بیم زدایی و در محور اقتصادی جنگ نرم می‌خواهند نظام ما را به چالش بکشد.

 قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز آن‌ها که روسری و حجاب خود را در دست می‌گیرند و خواصی که می گویند آیا حجاب اجباری است؟ خطر است، گفت: آن‌هایی که با تفکر لیبرالی و انحرافی می‌خواهند زمینه بی‌عفتی، بدحجابی و کم‌رنگ‌تر کردن ارزش‌ها را رقم زنند خائن هستند پس غفلت نکنیم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: آن‌هایی که در این  سال‌ها همراه با نظام ولایت و رهبری شدند هرگز نمی‌گذارند اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی اجرا شود بلکه سیلی دیگری با معنویت بیشتری بر آن‌ها خواهیم زد.

وی با بیان اینکه جریان باطل همیشه شکست‌خورده و شکست‌پذیر است، گفت: آمریکا که به دنبال نابودی نظام بود، اما با وجود همه تلاش‌های دشمن نظام ما 40 سال با همان ابهت کار خود را دنبال می‌کند.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جنگ 8 ساله سربلند بودیم چون همراه بودیم در کوی دانشگاه و فتنه 88 و آشوب های سال گذشته دست دشمن مشخص است و احساس خوشحالی کرده هویت خود را نشان دادند.

حجت الاسلام نوفرستی بیان داشت: امروز جبهه مقاومت در جهان در حال شکل‌گیری است و این افتخار است برای ما و امروز به عنوان یک اصل در سطح جهان انقلاب زمینه‌هایی ایجاد کرده است.

نوفرستی افزود : شکست داعش سیلی محکمی دیگر به استکبار بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha