شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 448232
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
شهید منتظر قائم

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم« انتقام ابابیل»به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس و گرامیداشت شهادت شهید منتظر قائم توسط عوامل نفوذ خبر داد.

سعید زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: پنجم اردیبهشت یادآور معجزه بزرگ الهی و تداعی کننده اراده الهی در افشای جنایت بزرگ آمریکا و ذلت خفت بار شیطان بزرگ در دل صحرای طبس و نیز سالروز شهادت اولین فرمانده سپاه یزد شهید محمد منتظر قائم (شهید نفوذ)است.

وی افزود: 38 سال از این نصرت پروردگار عظیم الشأن و به خاک مذلت کشیده شدن و توطئه تجاوز نیروهای استکبار جهانی در ساعات سیاه شب به دور از توجه مرزداران می گذرد ولی از آن جهت هرگز برای سنّت خداوند تبدیل و تغییر نیست و اراده الهی برآن تعلق گرفت که امداد غیبی اش را در قالب توفان شن برای افشای این جنایت بزرگ دشمنان انقلاب در دل صحرا به عهده بگیرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این اراده الهی باعث شد متجاوزان و زراندوزان آمریکایی در تلّی از خاک مدفون شوند و در حالی که قرآن کریم ما را به عبرت از تاریخ توصیه می کند ولی این معجزه الهی در ذهن تحلیلگران غرب که قدرت را محور حرکات سیاسی خود قرار داده اند و توازن اسباب مادی را در پدیده های هستی اصل می دانند؛ نمی گنجد.

زارع خاطر نشان کرد: تاریخ عرصه پیروزی حق بر باطل است و به مصداق قرآن که تمام کیدها و فریب ها به سوی دشمنان بازمی گردد؛ در واقع در صحرای طبس شاهد انتقام ابابیل بودیم.

وی ادامه داد: واقعه طبس می تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای ما آشکار سازد و امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شعار حمایت از کالای ایرانی شروع کرده ایم و با تمام وجود عنایت غیبی الهی و تفسیر مبارکه سوره فیل در شنزار داغ و تفتیده طبس شکر و سپاس می گوییم و در واقع یکی از مسئولیت های خطیر ما بر اساس توصیه قرآن کریم گزامیداشت ایام الله و شکرگزاری الطاف الهی است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناست سی و هشتمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس و سالروز شهادت شهید منتظر قائم، مراسم بزرگداشتی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان« انتقام ابابیل» و افشایتوطئههای آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی با سخنرانی سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار می شود.

زارع  از عموم مردم دارالعباده یزد اعم از اقشار مختلف مردم و جوانان برای شرکت در این مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید محمد منتظر قائم دعوت کرد.

انتهای پیام / 331/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha