جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدویت

حوزه/ مراسم رونمایی از وبسایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت و افتتاح رسمی این جشنواره در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»‌، مراسم  رونمایی از وبسایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت، بعد از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این مراسم  که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران،  و همچنین فعالان حوزه مهدویت همراه بود،  دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم به تشریح اهداف برگزاری جشنواره ملی مهدویت پرداخت و این جشنواره را تلاشی در جهت ایجاد فضای معرفتی در لایه های مختلف اجتماع دانست.

وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف جشنواره ملی مهدویت پرداخت و گفت: این جشنواره دارای سه محور اصلی مهدی(عج) باوری، مهدی(عج) یاوری و مهدی(عج) زیستی یا سبک زندگی مهدوی است و در عرصه پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران برگزاری این مراسم را گامی در جهت افزایش معرفت به امام(عج) در جامعه دانست و بر لزوم تلاش هرچه بیشتر در جهت توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد.

سپس حجت الاسلام شاهینی مسئول واحد مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران به سخنرانی پرداخت؛ پس از وی  آیین رونمایی از وبسایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت توسط تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد و این جشنواره ملی به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

گفتنی است: جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و همکاری مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مرکز تخصصی مهدویت و.... در سطح ملی و در بخش پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار می شود؛ سایت این جشنواره به نشانی www.mzroshan.irبه عنوان مرجع اطلاع رسانی و ثبت نام و شرکت در این جشنواره ملی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha