جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، علامه قاضی نورالله شوشتری را شهید راه امامت و ولایت دانست و گفت: علامه شوشتری عالمی جلیل القدر و شهید در راه اسلام، امامت و ولایت است که گرامیداشت یاد و مقام علمی آن بزرگوار بر همه ما فرضی واجب و مسلم است.

آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در پاویون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) این کلان‌شهر انجام شد، برگزاری همایش تکریم مقام علمی آیت الله قاضی نورالله شوشتری را گامی  مهم و عظیم دانست و از آیت الله موسوی جزایری و سایر دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم حوزوی، تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: علامه شوشتری عالمی جلیل القدر و شهید در راه اسلام، امامت و ولایت است که گرامیداشت یاد و مقام علمی آن بزرگوار بر همه ما فرضی واجب و مسلّم است.

آیت الله مقتدایی، ابراز امیدواری کرد و افزود: چنین اقدام بزرگی را به ملت عزیز و شریف ایران به‌ویژه مردم متدین و ولایی شوشتر تبریک می‌گویم و امیدوارم که این همایش در معرفی عالم بزرگ این منطقه تأثیرگذار باشد.

وی در پایان با بیان اینکه شهید ثالث جان خود را در راه ولایت فدا کرد، تصریح کرد: امید است این همایش در روحیه جوانان، روحانیان، طلاب، دانشجویان تأثیرگذار باشد و از خدمات، فعالیت‌ها و مبارزات قاضی نورالله شوشتری بهره‌مند شوند.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha