جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه/ فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، گفت: طلاب و نسل جوان از اقدامات شهید ثالث که در پاسداری از حریم مکتب اهل بیت دنبال کرده اند، آشنا شوند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر ترویج برگزاری مراسم هایی نظیر همایش گرامیداشت آیت الله قاضی شوشتری، اظهارداشت: یکی از کارهای مهم و با ارزش، پاسداشت شخصیت های برجسته ای است که در طول تاریخ، شیعه را توسعه داده و از حریم آن پاسداری کرده است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در پاسداشت آیت الله قاضی سید نورالله شوشتری که از علمای برجسته و سلف ما است طلاب و نسل جوان ما باید با اقدامات چنین بزرگواری در حفاظت از مذهب تشیع آشنا شوند.

سردار شاهوارپور، اقدامات قاضی سید نورالله شوشتری در حفاظت از حریم تشیع را بسیار ارزشمند عنوان کرد و توسعه چنین اقداماتی را خواستار شد و بیان داشت: طلاب و نسل جوان باید با از اقدامات این شهید ثالث که در پاسداری از حریم مکتب اهل بیت دنبال کرده اند، آشنا شوند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برگزاری چنین همایش هایی در آشنایی با مرارت ها و سختی هایی که علما برای حراست از تشیع و گسترش آموزه های دینی در خارج از مرزها تحمل کرده اند، مفید و مثمرثمر است.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha