پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی صادقی استاندار قم

استاندار قم گفت: امیدواریم امسال بتوانیم نیمه شعبان متفاوتی را برای زائران استان رقم بزنیم و در این راستا نیز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر نسبت به سال گذشته تلاش‌های مورد نیاز را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمهدی صادقی شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی و آستان‌های مقدس برای میزبانی از زائران استان قم در نیمه شعبان اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم نیمه شعبان متفاوتی را برای زائران رقم بزنیم و در این راستا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر نسبت به سال گذشته تلاش‌های مورد نیاز را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته استانداردسازی کالاهای تولیدی استان از 55 به 75 درصد رسیده است، اضافه کرد: موضوع کالای ایرانی به‌عنوان یک موضوع ملی توسط رهبر انقلاب اسلامی مطرح شده است به همین علت باید برنامه‌ریزی‌های ملی نیز در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: کشور در مسیر خشک‌سالی حرکت می‌کند و احتمال روبرو شدن با بحران جدیدی در حوزه کم‌آبی وجود دارد به همین علت کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی در سطح کشور و به دنبال آن نیز در سطح استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون در شرایط خاصی قرار داریم باید زمینه استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کاهش مصرف آب بی‌رویه را فراهم سازیم و سازمان‌های مرتبط نیز علاوه بر رسالت‌های مشخصی که در این حوزه دارند باید حمایت‌های لازم را از مجموعه‌های فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha