شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: آستان مقدس آمادگی دارد تا در راستای حمایت از کالاهای ایرانی نمایشگاه‌هایی که با شأن آستان مقدس متناسب باشد را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام صفر فلاحی شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهرحضرت معصومه(س)  برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال فعالیت‌های نوروزی مطلوبی با همکاری مجموعه‌هایی از جمله اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم انجام شد، اظهار کرد: امسال توانستیم شاهد دستاوردهای قابل‌توجهی در نمایشگاه «بهشت بانو» باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های مسئول می‌توانند عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در ایام نوروز را ارزیابی کنند، اضافه کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تلاش کرد تا بتواند خدمات گسترده و قابل‌توجهی را به زائران ارائه دهد.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از حضور هنرمندان، شاعران، سخنرانان و نیروهای ارزشی در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر یادکرد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان چندین مراسم جشن در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید مطهری در تاریخ 12 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر بانوی کرامت اشاره کرد و ادامه داد: روز 15 اردیبهشت‌ماه نیز مراسم تجلیل از اساتید برتر پاسخ‌گویی به سؤالات دینی و آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در حوزه حمایت از کالاهای ایرانی نمی‌توانیم نگاه‌های جزئی داشته باشیم، اظهار کرد: در مرحله نخست باید به دنبال افزایش کیفیت باشیم اما گاهی تولید برخی از کالاها صرفه اقتصادی لازم را نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آمادگی دارد تا در راستای حمایت از کالاهای ایرانی نمایشگاه‌هایی که با شأن آستان مقدس متناسب باشد را برگزار کند.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تاکید کرد: مسؤولان اقتصادی استان می‌توانند فهرستی از کالاهای داخلی با کیفیت را در اختیار دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف قرار دهند تا در اولویت نخست از این کالاها استفاده شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha