جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ دشمن بيشترين برنامه خود را برای تخریب خانواده و جايگاه مادر طراحی كرده است، بنابراین حوزه های علمیه خواهران در خنثی نمودن توطئه های دشمنان، بیشترین نقش را می تواند ایفاء نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، خانم احمدی همسر جانباز سید حسین آملی در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران و برخی از همکاران این مدیریت بیان کرد: آقای آملی در 17 خرداد سال 63 جانباز شده  و در کنار جانباز یش یک سالی است که دچار سرطان خون شده و همچنین به دلیل مشکلات کلیه روزی سه بار دیالیز می شود و بنده لحظه به لحظه شهادت ایشان را حس می کنم؛ ولی سید صبر عظیمی داشته  و با وجود این بیماریها، عملهای متعدد و غیره در حسرت یک آه ، ناله و اظهار درد از ایشان هستم.
وی در خصوص نحوه آشنایی با آقای آملی گفت: ایشان، دوست برادر بنده بوده و چند باری قبل از شهادت برادرم آقا سید حسین را دیده بودم، ایشان آن زمان ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام مریم بودند؛ بعد شهادت برادرم در فروردین 68 نیز کمی با هم  رفت و آمد داشتیم.
وی اضافه کرد: همسر اول آقای آملی دو سه سال بعد جانبازی ایشان از سید جدا شده بودند،این امر برای بنده ناراحت کننده بود که ایشان با این وضعیت جسمی با یک فرزند باید تنها بوده و در آسایشگاه جانبازان باشند. و...
خانم احمدی ادامه داد: بنده دبیرستانی بودم که مهر ایشان به دلم نشست و با وجود مخالفت خانواده ام با آقای آملی عقد کردم؛ ازدواج با آقای آملی را لطف الهی دانسته و انتخاب احسن من بوده و در طول این سالیان، با وجود فراز و نشیب ها، بیماری و عمل های سید، حتی یک لحظه هم از انتخاب خود پشیمان نبوده و عاشقانه این زندگی را دوست داشته و همیشه خدا را بابت این لطف شاکرم.
وی با اشاره به علاقه شدید خود و آقای آملی نسبت به مقام معظم رهبری تصریح کرد: در سال 93 بعد از سفر مکه با هماهنگی دفتر نهاد رهبری، در ایام محرم، دیدار کوتاهی با آقا داشتیم که خیلی خاطره بر انگیز بوده و دوست داریم دوباره زمینه این دیدار فراهم گردد.
همسر آقای آملی ادامه داد: در حال حاضر که دشمن با همه امکانات خود ار طریق ماهواره و غیره تبلیغات گسترده ای بر علیه ما می کند؛ متاسفانه  ما کار اساسی و بنیادی در این خصوص انجام نداده ایم.
وی اظهار کرد: وجود 5 هزار طلبه خواهر در مازندران امر مطلوبی است، اما نباید به این آمار اکتفا کنیم بلکه باید طلبه ها ی ما در جامعه تاثیر گذار بوده و قشری عمل نکرده و به تبلیغ در خودشان اکتفا نکنند
وی افزود: بعد از جنگ برخی از بچه های انقلاب صحنه را خالی کرده و میدان را برای جولان دادن دشمنان و گمراهان بازگذاشتندغ متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که بچه های متدین به خصوص خانومها در اماکن های تفریحی، دریا و غیره به دلیل نامساعد بودن فضاهای آنجا حضور نیافته و فضا را برای شرکت دیگران فراهم می نمایند. بنابراین اگر جامعه ما به این حالتی که مشاهده می کنیم در آمده، مقصر خود ما هستیم.
خانم احمدی در پایان خاطر نشان کرد: بنیان اصلی جامعه خانواده است و مادر مهمترین نقش را در این کانون دارد، لذا دشمن بیشترین برنامه های خود را برای تخریب این جایگاه طراحی می کند. بنابراین حوزه های علمیه خواهران در خنثی نمودن  این توطئه های دشمنان، بیشترین نقش را می تواند ایفاء نمایند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha