پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یادواره طبس در یزد

حوزه / صبح امروز مراسم سی و هشتمین یادواره شکست مفتضحانه آمریکا در طبس و یادواره شهید منتظر قائم با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، امروز مراسم سی و هشتمین یادواره شکست مفتضحانه آمریکا در طبس و یادواره شهید منتظر قائم با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

صدیقه بیگم مدرس ثانوی، همسر شهید منتظر قائم در این مراسم با بیان اینکه 5 اردیبهشت سالروز شکست خفت بار آمریکا در طبس بود، اظهار داشت: این کار با هدف رهاسازی جاسوسان آمریکای برای براندازی انقلاب و اسلام در کشور صورت گرفت که آنها با حادثه‌ای عجیب روبه رو شدند و امدادهای غیبی برای حفظ این انقلاب عزیز به خوبی قابل مشاهده بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در این چهار دهه با مشکلی مواجه نشده، بلکه روز به روز محکم و استوار تر به سمت و سوی اهداف و آرمان‌هایش پیش می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه تردیدی نیست که مقام معظم رهبری پرچمدار مکتب و آرمان‌های امام(ره) هستند و همواره از آن صیانت می‌کنند گفت: مسئولین و مردم با تبعیت محض از رهبری پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در این دوره جاهلیت مدرن در حال اهتزاز نگه دارند.

مدرس ثانوی افزود: مردم شریف ایران اگر خواستار عزت و امنیت و پیشرفت کشور هستند و اگر می‌خواهند شاهد تهاجم مجدد دشمن نباشند، مسئولین باید اقتدار و قدرت کشور را به رخ دشمن بکشند و نه اینکه نقاط ضعف کشور را به رخ دشمن نشان دهند تا آنها از این فرصت برای ضربه زدن به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

همسر شهید منتظر قائم با بیان اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند در ژنو و نیویورک نیست، اظهار داشت: بلکه این کلید در حرام کردن استفاده از کالاهای خارجی، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید و توان داخلی و همچنین حفظ روحیه انقلابی در این زمینه‌ها است.

وی اضافه کرد: مسئولینی که چشم امیدشان برای حل مشکلات کشور به دست بیگانگان است و همواره به دنبال باز گذاشتن راه مذاکره با شیطان هستند از بنی صدر، صدام و پهلوی عبرت گرفته و از عاقبت آنها درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha