پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه تهران در نشست با مسئولان رسانه رسمی حوزه

حوزه/ امروز قریب به ۱۵ هزار طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه استان در حال تحصیل هستند که خروجی های مناسبی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق امروز در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه های علمیه که در حاشیه بازدید از این رسانه انجام شد، اظهار داشت: ما در حوزه علمیه تهران به رسانه اعتقاد داشته و احساس می کنیم یکی از ضعف های حوزویان، عدم ارائه دستاوردهای خود است که باید تقویت شود.

وی ابراز داشت: امروز باید ظرفیت حوزه را به همگان ارائه کرد تا مخاطبان حوزه بشناسند که چه فعالیت ها و دستاوردهایی در این نهاد دینی وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه تهران خاطرنشان ساخت: امروز قریب به 15 هزار طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه استان در حال تحصیل هستند که خروجی های مناسبی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق تصریح کرد: ما در حال حاضر درصدد برگزاری کنگره دویستمین سال راه اندازی حوزه علمیه تهران هستیم که نشان دهنده قدمت بالای این حوزه است.

وی بیان داشت: حوزه علمیه تهران دارای سوابق درخشان بوده و علمای بسیاری از گذشته تاکنون در آن حضور دارند که مایه افتخار است.

مدیر حوزه علمیه تهران اظهار داشت: خوشبختانه آیت الله اعرافی نیز نگاه بسیار ویژه و مثبتی به حوزه علمیه تهران داشته و تأکید بر برنامه ریزی کشوری در حوزه علمیه این استان دارند که در این راستا مشغول به فعالیت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ابراز داشت: امروز به دنبال آن هستیم که طلاب مدارس علمیه تهران به پوشش مدارس و مسجد اطراف خود نیز پرداخته و برنامه های گوناگون فرهنگی داشته باشند و قدم های مثبتی در این راستا برداشته شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز گروه های گوناگونی از طلاب مستعد در تهران حضور دارند که در فعالیت های اجتماعی مشغول به کار بوده و خدمات بسیار زیبا و مناسبی داشته و مورد استقبال قرار گرفته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha