پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی- معاون آموزش المصطفی

حوزه/ مجمع عالی حکمت اسلامی به دنبال این است تا مجموع آراء مرحوم آقا علی مدرس را به صورت ساده و روان منتشر کند. این کار تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی پیش از ظهر امروز در اختتامیه همایش ملی حکیم طهران(مرحوم آقاعلی مدرس زنوزی) که درسالن اجتماعات مجتمع عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد،بابیان اینکه مجمع عالی حکمت اسلامی محل اجتماع مدرسان حکمت و فلسفه است و فعالیت علمی هم عرضی با مراکز علمی انجام نمی دهد، گفت: هدف از راه اندازی مجمع بیشتر محل تجمع صاحبان فکر و اندیشه و آراء در حوزه فلسفه است.

معاون آموزشی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: یکی از فعالیت این مجمع برگزاری نکوداشت علمی شخصیت های ناشناخته مانند مرحوم آقا علی مدرس است؛‌ برگزاری این همایش از سه سال قبل طراحی شده و امروز شاهد اختتامیه همایش نکوداشت علمی مرحوم آقا علی هستیم.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه های امروز تنظیم رونمایی از 8 کتاب  است که 5 جلد مربوط به خود آقا علی مدرس است که از جمله آن بدایع الحکم،تعلیقات اسفار در سه مجلد در موضوعات معاد و نفس و کتاب آخر رسائل و تعلیقات و سه جلد هم مرتبط به آقا علی مدرس است که جمعا 8جلد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: این مجمع به دنبال این است که  مجموع آراء مرحوم آقا علی مدرس را به صورت ساده و روان منتشر کند. این کار تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha