شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مولوی یعقوب حسینی‌بر

حوزه/ رابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خاش بیان کرد: خوشبختانه اشتراکات بسیار زیادی میان امت اسلامی وجود دارد، که این اشتراکات نسبت به اختلاف‌ها بسیار بیشتر است و بهتر است با تکیه بر مشترکات، وحدت را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مولوی یعقوب حسینی‌بر در حاشیه چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این همایش با توجه به شرایطی که در دنیا حاکم است، ضرورت دارد.

وی افزود: همه باید بدانیم که دشمنان می‌خواهند اختلافات جزئی و اندک مسلمانان را بزرگ جلوه دهند افزود: دشمنان همواره می‌کوشند تا میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام دریغ نمی‌کنند.

رابط نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش تصریح کرد:خوشبختانه اشتراکات بسیار زیادی میان امت اسلامی وجود دارد، که این اشتراکات نسبت به اختلاف‌ها بسیار بیشتر است و بهتر است با تکیه بر مشترکات، وحدت را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: همه مسلمانان در تمام اصول مهم با یکدیگر اشتراک دارند و اختلافی میان امت اسلامی وجود ندارد؛ دشمنان اسلام سال‌ها است تلاش می‌کنند تا میان مسلمانان و امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند چراکه می‌دانند اختلاف میان مسلمانان موجب تضعیف اسلام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری‌ همایش دکترین مهدویت تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی همانند همایش دکترین مهدویت ضرورت دارد و نقش زیادی در گسترش وحدت اسلامی دارد.

رابط نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش با بیان اینکه اهل سنت نیز به امام مهدی اعتقاد دارند، گفت: به اعتقاد اهل سنت، امام مهدی شخصیتی است که با ظهور خود ظلم و ستم را از بین می‌برد و عدالت را بر جهان حاکم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha