شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ارزیابی مرتلین

حوزه/ مرتلین ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها طی نشستی با حضور جمعی از اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست ارزیابی مرتلین قرآن کریم که ماه مبارک رمضان در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلامالله علیها به ترتیل‌خوانی خواهند پرداخت، پنج‌شنبه شب در سالن جلسات ساختمان کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی گفت‌وگویی عنوان کرد: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان انجام داده است و در برنامه‌های قرآنی خود از شخصیت‌های برجسته قرآنی استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف با اشاره به اینکه امسال نیز برای برگزاری آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، مطرح کرد: معرفی مرتلین و نظارت بر آیین ترتیل‌خوانی توسط مدیریت معارف قرآن و عترت آستان مقدس انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این افراد علاوه بر تایید کمیته فنی قرآنی آستان مقدس، تاییدیه شورای عالی قرآن کریم را نیز دریافت کرده‌اند و ارزیابی آن‌ها توسط داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم انجام می‌شود.

مدیر معارف قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اضافه  کرد: در جلسه پنج‌شنبه شب ۱۷ نفر از مرتلین آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) حضور داشتند که هر کدام به ترتیل‌خوانی آیاتی از قرآن کریم پرداختند و اساتید حاضر نیز نظرات و نکات فنی برای تقویت و ارتقای سطح قرائت آن‌ها را بیان کردند.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور در رشته وقف و ابتدا، محمدرضا ستوده‌نیا در رشته تجوید، احمد ابوالقاسمی در رشته لحن و محمود لطفی‌نیا در رشته صوت اساتیدی هستند که مرتلین ماه مبارک رمضان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و بعد از این ارزیابی، برنامه‌ریزی لازم برای حضور مرتلین در آیین ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha