جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از فعالیت بیش از ۸۰ گروه جهادی تبلیغی این حوزه در سطح استان‌های خراسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام محمد فردوسی پور، در نشست مسئولان گروه‌های جهادی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت این حوزه اظهار داشت: تبیین معارف دینی، تقویت رابطه میان مردم و روحانیت در مقابل تلاش دشمن برای ایجاد بی‌اعتمادی و نیز پرکردن خلأهای موجود در عرصه‌های تبلیغی در مناطق محروم از اموری است که می‌تواند در اردوهای جهادی نتیجه‌بخش باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان حضور طلاب جهادی در مناطق حاشیه شهر را قابل‌تحسین دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای حضور نیروهای مبلغ جهادی بهره برد.

وی با اشاره به اینکه رمضان فرصتی مناسب برای حضور بیشتر و فعال‌تر طلاب در اردوهای جهادی است، افزود: معاونت تبلیغ در ارتباط با گروه‌های جهادی به‌صورت همسو و همراه برنامه‌ریزی دارد تا مبلغان با برنامه‌ای دقیق‌تر و همفکری بیشتر به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام  فردوسی پور خاطرنشان کرد: بیش از 80 گروه جهادی طلاب علوم دینی در سه استان خراسان فعالیت دارند که پیشنهاد می‌شود طرح‌ها و کارهای موفق را از طریق ارتباط و انسجام شبکه‌ای و نیز گزارش فصلی از سوی سرگروه‌های جهادی ارائه شود تا از همفکری و نظرهای همدیگر بهره ببرند.

وی از تدوین آیین‌نامه تبلیغی برای گروه‌های جهادی گفت و اظهار کرد: ارائه مجوز فعالیت‌های گروه‌های جهادی از کارهایی است که در دستور کار قرارگرفته و برای انجام کارها می‌توان از این امر استفاده کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با تأکید بر پشتیبانی از گروه‌های جهادی تبلیغی، افزود: به دنبال افزایش تعداد گروه‌های جهادی هستیم تا در عرصه‌های موردنیاز و بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری فعالیت خود را انجام دهند.

وی گفت: تربیت مبلغان، نیازسنجی تبلیغی، هماهنگی با نهادها، تولید محتوای موردنیاز، انعکاس اخبار، معرفی ظرفیت‌ها، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و... از کارهایی است که توسط این معاونت برای حمایت از مبلغان و گروه‌های جهادی مدنظر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha