پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار با اشاره به جایگاه استراتژیک جوانان در جامعه، گفت: جدایی قشر جوان از جامعه روحانیت، آرزوی دشمنان قسم خورده اسلام و این نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت‌الاسلام سید موسوی محمودی، صبح امروز در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد، در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر (ع) نمونه بارز یک جوان مؤمن، تعهدپذیر، ایثارگر و... بودند که جان خود را در راه اعتلای آرمان‌های دین خدا و رسول اکرم (ص) فدا نمودند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار تصریح کرد: به همین مناسبت و به خاطر رشادت‌های حضرت علی‌اکبر (ع)، فرزند خلف امام حسین (ع)، سالروز ولادت این حضرت را روز جوان نام‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جوانان زیرساخت‌های این نظام محسوب می‌شوند، افزود: جوانان سرمایه‌های ناب این نظام اسلامی هستند، لذا ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین و رفع کمبودها در بین این قشر باید از اولویت‌های مسئولین باشد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی جوانان این مرزوبوم دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که آینده‌سازان این نظام همین جوانان هستند، لذا به هر دری می‌زنند که بین جوانان و نظام و بخصوص بین قشر جوان و روحانی اختلافات و شبهاتی را ایجاد کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ بصیرت و هوشیاری جوانان در این برهه خاص از زمان، گفت: جدایی قشر جوان از جامعه روحانیت، آرزوی دشمنان قسم‌خورده اسلام و این نظام است، لذا تداوم و استحکام ارتباط این دو نسل بدترین و مهلک‌ترین سلاح علیه دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: شما طلاب جوان که از انرژی بسیار بالایی برخوردارید باید بتوانید در اشاعه معارف و شئونات اسلامی در جامعه کوشا باشید و از پتانسیل‌های ناب خود در اصلاح ناهنجاری‌های فرهنگی و مذهبی و رفع شبهات در جامعه که همگی آن‌ها ساخته‌وپرداخته استکبار و دشمنان وحدت جهان اسلام هستند، بهترین استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha