جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آئین اختتامیه نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) در بوشهر

حوزه/آئین اختتامیه نخستین کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) با حضور مسئولان استانی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، در آئین اختتامیه نخستین کنگره منطقه‌ای شعر اهل‌بیت (ع) در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر اهمیت و نقش تأثیرگذار شاعران آیینی در ارتقاء ارزش‌های دینی و ترویج مکتب اهل‌بیت تأکید کرد.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به جمع شاعران آیینی اظهار داشت: سبک و سیرهٔ مقام معظم رهبری به شعرا و کسانی که اشعارشان رحمت للعالمین را به جامعه معرفی می‌کند و جامعه را به اهل‌بیت (ع) نزدیک می‌سازد تکریم و تعظیم است.

در بخش دیگری از این مراسم عبدالله رئیسی، دبیر نخستین کنگره شعر اهل‌بیت (ع) به ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و برگزاری این کنگره و همچنین نحوه ارزیابی و داوری آثار توسط هیئت‌داوران و انتخاب شاعران برگزیده پرداخت؛ در ادامه این کنگره چند تن از شاعران برگزیده کنگره به قرائت اشعار خود پرداختند.

در پایان این مراسم، بیانیه هیئت‌داوران نخستین کنگره منطقه‌ای شعر اهل‌بیت (ع) توسط صالح دروند، عضو هیئت‌داوران این کنگره قرائت شد و از ۱۲ نفر از شاعران برگزیده با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، اختتامیه نخستین کنگره منطقه‌ای شعر اهل‌بیت (ع) با حضور شاعران مطرحی از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha