پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مديرحوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدير حوزه علميه خواهران مازندران مطرح كرد: حوزه هاي علميه رسالت سنگيني نسبت به انقلاب داشته و بايد در سنگر جنگ نرم دشمن محکم ایستادگی نمايند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، حجت الاسلام علی غفاری مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، در دیدار با جانباز سید حسین آملی و خانم احمدی همسر ایشان بیان کرد:  خدای متعال به هر کسی هر درجه و مقامی که دل آن بنده بخواهد نمی دهد؛ مگر این که شایستگی آن را داشته باشد.
وی افزود: پروردگار متعال از انسانها به اندازه توانشان امتحان می گیرد؛ لذا قطعا در آقای آملی و همسر شما ظرفیت بالائی وجود داشته است که در این مسیر پر فراز و نشیب که هر روز با بیماری های متعدد، بیمارستان وغیره درگیر هستید قرار داده است؛ زیرا شما این مسیر را با اختیار انتخاب کرده اید.
حجت الاسلام غفاری ادامه داد: مازندران در جبهه های حق علیه باطل در طول 8 سال دفاع مقدس به خصوص در لشکر خط شکن 25 کربلا همواره پیشتاز بوده و حوزه های علمیه استان نیز در این مبارزه افتخار حضور موثر داشته اند، در حال حاضر نیز در سنگر دفاع از حریم اخلاق، اعتقادات و ارزشهای دینی جامعه فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: آن چیزی که موجب تحکیم انگیزه در لشکر عظیم حوزوی می شود تنها اطلاعات و دانشی که از طریق کتابها به دست می آید نیست؛ بلکه انگیزه های الهی موتور محرک  برای طی این مسیر بوده است که دیدار با سندهای زنده صبر و استقامت و وفاداری به انقلاب و ارزشهای دینی، یکی از راههای کسب این انگیز هاست.
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: جانبازان سندهای زنده تاریخ هستند که باید حرف هایشان برای مردم بازگو شود تا در طول تاریخ زنده مانده و نسل به نسل به آیندگان برسد و نباید این سندها و حقایق با شهادت این عزیزان مدفون گردد.
وی با اشاره به صبر و استقامت همسر آقای آملی گفت: ثواب همسران جانباز کمتر از جانبازان نیست و آنها الگوی عملی برای بانوان جامعه اسلامی هستند.
حجت الاسلام غفاری اضافه کرد: اگر قرار است زن به کرامت انسانی برسد، در سایه تعالیم دینی و ارشهای اسلامی به این مقام دست می یابد؛ نه از طروقی که برخی زنان فمنیسم گرا  با بی حجابی وغیره  به دنبال احقاقا حقوق بانوان هستند و خانم احمدی مصداق بارز یک بانوی کامل مسلمان هستند
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در پایان خاطر نشان کرد: آقای آملی بعد از 34 سال از جانبازی اش، دست از تکلیف خود برنداشته و دلش برای دین و انقلاب می تپد و این جسم نیمه اش را هنوز برای خدا خرج کرده و توقعی هم از نظام ندارد؛ اما متاسفانه برخی از ما  با وجود جسم سالم  با تمام توان خود گام برنداشته و در مسیر آرمانهای اسلام و انقلاب کوتاهی می کنیم؛ لذا باید از جانبازان و همسرانشان درس صبر، استقامت ، وفاداری و تکلیف گرائی نسبت به اهداف و رسالتهای خود گرفته و در سنگر جنگ نرم دشمن محکم ایستادگی نمائیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha