شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ اختلاف اعضاء شورای شهر با مسئولین شهرداری مانع انجام فعالیت های عمرانی است، باید از هرگونه فعالیتی که اختلاف دوری کرد تا مردم از رفاه عمرانی بهتری برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم، برخدمت رسانی بهتر و سریعتر و انجام پروژه های مهم عمرانی تأکید کردند.

معظم له بابیان اینکه هدف از راه اندازی شورای شهر، تسهیل بهتر امور عمرانی است، اظهار داشتند: مسئولین شهر لازم است برای انجام سریع تر پروژه های عمرانی به کمک شهردار بیاید و این مسئله جزء با وحدت امکان پذیر نخواهد بود.

ایشان افزودند: اختلاف اعضای شورای شهر با مسئولین شهرداری مانع انجام فعالیت های عمرانی است، باید سعی کرد از هرگونه فعالیتی که باعث اختلاف بین دو نهاد می شود، دوری کرد تا مردم از رفاه عمرانی بهتری برخوردار شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئله که همیشه باعث نگرانی است، گردوغبار است. این گرد و غبار مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و حتی هوا را سالم راهم آلوده کرده است، باید سعی کرد برای حل این مسئله مهم فکری کردتا مردم بیش از این اذیت نشوند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha