شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام زمان (عج)

حوزه/ در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان المعظم سالروز ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم(ره) سامانه همراه نور بسته ویژه این ایام با موضوع امام عصر(عج) را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان المعظم سالروز ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم(ره) سامانه همراه نور بسته ویژه این ایام با موضوع امام عصر(عج) را در فضای مجازی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش: این بسته فرهنگی که شامل موضوعاتی از جمله؛ «فلسفه انتظار»، « موعود آخر الزمان»، «عصر ظهور »، « وظایف شیعیان در عصر غیبت»، « دوران غیبت صغری و کبری حضرت»، « نشانه های ظهور»، « آینده جهان»، « از مکه تا قدس»، « انتظار و تکلیف»، « زنان و امام زمان(ع)»، «دلایل عقلی مهدویت» و « مهدی (ع) در مکاتب و ادیان»، می باشد.

این بسته شامل 30 عنوان اثر منتخب از میان بیش از 200 عنوان کتاب پیرامون موضوع مهدویت موجود در سامانه می باشد که جهت استفاده علاقه مندان به شناخت بیشتر حضرت امام زمان (عج) آماده و از هم اکنون در سامانه همراه نور hamrahnoor.ir در دسترس مشتاقان مطالعه قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند به منظور بهره بیشتر از این بسته فرهنگی به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://noo.rs/nTyhr

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha