پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قضایی نیروهای مسلح

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از تخلفات و موضوعاتی که در رده‌های مختلف انجام می‌شود یک نوع بیماری اخلاقی، طمع، حرص و بی تقوایی بوده که اگر بی موقع هشدار و تذکر داده شود نیروی انسانی سالم می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم جامعه و خار چشم دشمنان هستند و باید سالم نگه داشته شوند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در هر رده یکی از سرمایه‌های کشور است، افزود: بسیاری از تخلفات و موضوعاتی که در رده‌های مختلف انجام می‌شود یک نوع بیماری اخلاقی، طمع، حرص و بی تقوایی بوده که اگر بی موقع هشدار و تذکر داده شود نیروی انسانی سالم می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به رئیس کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: اجرای قانون و تنبیه به موقع و تعقیب مسئله به گونه‌ای انجام می‌شود که مورد گلایه زیرمجموعه آن سازمان است اما شما در این اقدام خداپسندانه بد عمل نمی‌کنید و این زیرمجموعه بد عمل می‌کند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در اکثر مواقع نیروهای قضایی تخلفات را پیگیری می‌کنند اما دستور کار سازمان نیروهای مسلح پیشگیری است، افزود: گاهی مواقع در رسانه‌های داخلی شنیده می‌شود اشخاصی در رده‌های بالا با حقوق‌های چند میلیونی دزدی و از کشور فرار می‌کنند که حرمت و آبرو خود را از دست می‌دهند لذا این نیز یک بیماری است.

وی بیان داشت: در اجرای قانون جدی باشید، آنهایی بد می‌کنند که زیر مجموعه را رها می‌کنند تا فاسد شوند و هنگامی که فساد گسترش یافت خود آنها در آن می‌مانند همانطور که در بهداشت و درمان پیشگیری بهتر از درمان است اگر فردی شغل، زندگی، احترام و دیانت دارد و سپس به سمت گناه و تخلف برود نیز یک بیماری بوده و باید پیشگیری کرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با پیشگیری می توان هم جلوی تخلفات و ضررهای اجتماعی و هم جلوی ضایع شدن نیروی انسانی را گرفت، افزود: پیشگیری درواقع همان پیشگیری از نوع بیماری ها بوده و مسئولان عواقب خیانت ها را به زیرمجموعه خود یادآور شوند تا نیروها سالم بمانند.

حجت الاسلام عبادی گفت: ناسالم بودن سازمان قضایی به جامعه ضرر وارد می‌کند و آن‌ها که با ولنگاری مدیریت خود را ضایع می‌کنند هیچ وقت پدر مهربانی نیستند و تنبیه در سازمان به عنوان انتقام نیست بلکه عبرت است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha