پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: آمریکا در رأس استکبار جهانی ودشمن اصلی ملت ایران اسلامی است وامروز مبارزه با استعمارگران از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) وروز جوان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نسل جوان ما توانسته در عرصه های مختلف اقتصادی ، نظامی ، فناوری وهسته ای بدرخشد که روحانیت امروز باید ارتباط خود را با این نسل بیش از پیش برقرار نمایند.

وی افزود: دشمن خصومت خود را از هر طرف تشدید کرده تا مقاومت برخاسته از تفکر انقلابی و اسلامی را در منطقه نابود کند، اما جوانان و مردان مؤمن و پراستقامت، با دفع غده سرطانی تکفیری داعش، دشمنان را به زانو در آوردند و مفهوم ما می‌توانیم را بار دیگر برای همه اثبات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  عباسی با اشاره به اهداف و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام، افزود: دشمنان همواره درصدد آسیب زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قصد دارند انقلاب و حقایق آن را تحریف و تفسیر نادرستی از انقلاب و آرمان های والای اسلامی و انقلابی ارائه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: آمریکا در رأس استکبار جهانی و دشمن اصلی ملت ایران اسلامی  است و امروز مبارزه با استعمارگران  از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند همان نقشه ها و توطئه هایی که برای تحریف و تغییر ماهیت نهضت عاشورا بکار گرفتند را برای تحریف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار بگیرند از این رو مردم همواره باید با آگاهی، هوشیاری، بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری، از انقلاب و نظام و دستاوردهای آن صیانت نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: دشمنان با تمام توان خود می‌کوشند تا به کشور تهاجم فرهنگی کنند تا بتوانند انقلاب را نابود کنند و دلیل این که تاکنون نتوانسته‌اند موفق باشند، تدابیر مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: سالم‌ترین چیزی که در نظام وجود دارد، دستگاه ولایت فقیه است و باید قدردان آن باشیم؛ و اگر ولایت فقیه را داشته باشیم و به رهنمودهای ایشان عمل کنیم مشکلات کشور برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha