سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که با همراهی و همدلی می توان مشکلات کشور را مرتفع ساخت گفت: کارهای تبلیغی مردمی باید مبتنی بر رابطه دوستانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هیات مذهبی استان در سال ۹۷ که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در جهت تحقق شعار سال نقش ایفا کند به‌ویژه در حوزه فرهنگسازی شورای هیات مذهبی و به دنبال آن هیات مذهبی می‌باشند.

وی افزود: امام حسی (ع) در حدیثی به این مضمون می‌فرمایند ارزش کار فکری و فرهنگی بالاتر از هر کار دیگری است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی بر لزوم فعال و پویا شورا و هیات مذهبی در عرصه فضای مجازی تاکید کرد و افزود: هیات باید در این عرصه با ارائه گزارش فعالیت‌ها، برنامه‌های پیش رو، هم اندیشی، ارائه محتوا و... جوانان را به برنامه‌های خود جذب کنند.

وی با بیان اینکه کارهای تبلیغی مردمی باید مبتنی بر رابطه دوستانه باشد، افزود: باید هیات و تشکل‌های وابسته احساس کنند که ما به دنبال کمک و حمایت از آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه بعد از ولایت حضرت علی(ع) حکومت اسلامی این چنین در هیچ جای جهان تشکیل نشده، گفت: در زمان ائمه معصومین هم مشکل وجود داشت و برخی از خائنین به دنبال منافع خود بودند.

وی افزود: اکنون هم جمهوی اسلامی خالی از مشکل نیست ولی باید همه در جایگاه‌های مختلف دست در دست هم دهیم تا مشکلات را مرتفع کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص جشن‌های نیمه شعبان گفت: شورای هیات مذهبی باید ابتدا خود در جشن‌های اعیاد شعبانیه حضور فعال داشته باشد و سپس به گونه‌ای عمل کنند که برگزار کنندگان این جشن‌های به این شورا جذب شوند و سپس نسبت به ساماندهی و جهت دهی آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha