پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ هیئات باید در صف مقدم تحقق شعارسال حضور داشته باشند ودر این راه ابتدا در خرید کالاهای مصرفی خود حمایت از کالای ایرانی را لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست روسای هیئات استان که در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هیات باید در ماه شعبان المعظم در برگزاری مراسم های جشن و سرور اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جایگاه شورای هیات مذهبی جایگاهی قانونی است اذعان داشت: سازماندهی هیات مذهبی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است که سازمان آن را به شورا هیات مذهبی واگذار کرده است.

حجت‌الاسلام کارگر بر لزوم تدوین برنامه‌های شورا هیات مذهبی در ابتدای سال تاکید کرد و افزود: برنامه‌های سال ۹۷ باید مبتنی بر شعار سال و اولویت‌های اعلام شده از سوی شورای هیات مذهبی کشور است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هیات باید در صف مقدم تحقق شعار سال حضور داشته باشند و در این راه ابتدا در خرید کالاهای مصرفی خود حمایت از کالای ایرانی را لحاظ کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ثبت هیات مذهبی در سامانه طوبی گفت: شورای هیات مذهبی در شهرستان‌ها در پیگیری این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

هیات در ماه شعبان المعظم روحیه شادی و نشاط را در جامعه ترویج کنند

در ادامه یدالله خادم الحسینی، رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان میبد با اشاره به اینکه هیات مذهبی شهرستان ها برنامه های خوبی در مناسبت های مختلف در نظر دارند خاطر نشان کرد: از هیات شهرستان خواسته شده است که در این ایام با برگزاری مراسم های جشن روحیه شادی و نشاط را در سطح شهرستان ترویج کنند.

وی اظهار داشت: البته در جلساتی از هیات خواسته شده است که در مراسم های جشن خود به بحث آسیب های احتمالی آن توجه داشته باشند.

خادم الحسینی با اشاره به رشد برخی از آسیب ها در مراسم های هیات افزود: در این راستا جلساتی با مسئولان و روسای هیات شهرستان برگزاری و تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به پیگری های انجام شده جهت ثبت اطلاعات هیات شهرستان در سامانه طوبی افزود: متاسفانه جهت الزام همه هیات برای ثبت نام در سامانه طوبی خلا قانونی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha