پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 448534
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از روحانیان مساجد فعال به عنوان مربی نمونه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه،‌حجت الاسلام عیدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه شهدای استان در ارومیه برگزار شد، با تبیین برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در مناطق مختلف استان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود به طوری که 425 حوزه مقاومت بسیج برنامه‌های اختصاصی خود را اجرا می‌کنند.

وی به اجرای 40 عنوان برنامه شاخص در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش بی بدیل مبلغان دینی در مساجد و نقش تربیتی آنان مراسم تجلیل از روحانیان مساجد فعال به عنوان مربی نمونه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، گردهمایی سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری در استان، برپایی حلقه‌های صالحین با موضوع سیره شهید مطهری، نشست هسته‌های سیاسی با موضوع سیره سیاسی شهید مطهری، حضور در نماز جمعه‌های سطح استان و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

وی در ادامه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه هر یک از شهرستان‌ها، مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم در مدارس، فراخوان عضویت در کانال نسیم معرفت در پیام رسان سروش در پایگاه‌ها، فراخوان تهیه و تدوین مقالات در موضوع شهید مطهری، برگزاری مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری، فراخوان نشریات پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، نشست‌ها و همایش‌های علمی و تبیینی اندیشه و سیره و شخصیت شهید مطهری، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری را مورد اشاره قرار داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اعزام مبلغ به برنامه‌های اقشار و بسیج، برپایی اردوهای فرهنگی و تربیتی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اعزام فرهنگیان برای دیدار با مقام معظم رهبری با هماهنگی بسیج فرهنگیان، حضور در 100 مدرسه و تجلیل از معلمین آموزش و پرورش، دیدار با خانواده‌های اساتید و معلمان بازنشسته و .... را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha