پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات در دیدار با طلاب کرج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمودی با بیان این که امروزه از جهات مختلفی به تخریب چهره روحانیت پرداخته می‌شود گفت: تحمل سختی‌ها و ناملایمات در کسب علم امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمودی در آغاز بیستمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در شهرستان‌های کرج و اشتهارد با مدیر، استادان و طلاب مدارس علمیه بقیه الله (عج)، بقیع، الزهرا (س) و امیرالمومنین (ع) دیدار کرد.
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان این که امروزه روحانیت و زی طلبگی از جهات مختلف تحت تأثیر فشار افکار عمومی قرار دارد افزود: در این راه اگر حمایت امام زمان (عج) نباشد، قطعاً موفق نخواهیم بود و دوام نخواهیم آورد.
وی با اشاره به این که یکی از راه‌های یاری امام زمان (عج) علم آموزی و عالم شدن است گفت: اسلام تنها دینی است که از عالم شدن پیروانش در مسائل دینی استقبال می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی با قرائت حدیث (من عمل بما علم، علمه الله ما لم یعلم) افزود: خدا اگر در علم کمی که ما داریم عمل ببیند به علم ما می‌افزاید و یاری گر ما در مسیر تحصیل علم خواهد بود.
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ادامه به معرفی مرکز خدمات پرداخت و با اشاره به تأسیس این مرکز در سال 1370 به امر مقام معظم رهبری، هدف از ایجاد این نهاد را کم کردن دغدغه معیشتی طلاب به منظور پرداختن بیشتر به امور علمی دانست.
وی در پایان این جلسات به پرسش‌های طلاب درباره فعالیت‌های مرکز خدمات پاسخ داد و از طلاب ممتاز، کادر و اساتید این مدارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha