شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده رئیس مرکز خدمات در دیدار با طلاب کرج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین هادی به، گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات همسو با رسالت حوزه است و بر اساس این هدف، طلابی که با جدیت بیشتری به تحصیل می‌پردازند و یا استادی که وقت خود را برای تربیت طلاب علوم دینی صرف می‌کند بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین هادی به، در بیستمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در مدارس علمیه فاطمیه(س) و امام محمد باقر(ع) نظرآباد، فاطمه معصومه(س) و امام صادق(ع) هشتگرد و ابا صالح(عج) فردیس با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس دیدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به گسترش شبکه‌های مجازی در جامعه گفت: دشمان با شبهه افکنی در شبکه‌های مجازی درصدد هستند جوانان ما را فریب دهند و از همه گونه ابزاری برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند.
نماینده رئیس مرکز خدمات بیان کرد: طلبه باید علاوه بر مجهز شدن به سلاح علم، به آنچه اعتقاد دارد عمل کند و همچنین ارتباطی همیشگی با امام زمان(عج) داشته باشد.
وی افزود: حضور بی رویه در فضای مجازی باعث می‌شود آلودگی‌های این فضا بر اعتقادات جوانان اثر بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمین هادی‌به، در جمع طلاب خواهر تاکید کرد: شما خواهران، پیام‌رسان ندای غریبی و مظلومیت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستید و نماینده‌ای از سوی آن حضرت برای ابلاغ رسالت پیامبر.
وی با اشاره به تاریخچه تأسیس مرکز خدمات گفت: این مرکز در سال 70 به امر مقام معظم رهبری تأسیس شد تا حداقل معیشت را برای طلاب فراهم کند و بتواند با دغدغه کمتری به وظایف طلبگی خود عمل کنند.
نماینده رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: مرکز خدمات، همه طلاب خواهر، برادر، سنی، شیعه، ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور که شانی از شئون طلبگی را دارا هستند، تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
وی با اشاره به رویکرد هدفمند مرکز خدمات گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات همسو با رسالت حوزه است و بر اساس این هدف، طلابی که با جدیت بیشتری به تحصیل می‌پردازند و یا استادی که وقت خود را برای تربیت طلاب علوم دینی صرف می‌کند بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین هادی به، ابراز داشت: سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید ارتباط ویژه‌ای با آن حضرت داشته باشند و مطمئن باشید اگر یک قدم سوی آن حضرت بردارید امام زمان(عج) چند قدم به سوی شما خواهد برداشت.
در پایان این جلسات، نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به پرسش‌های طلاب درباره فعالیت‌های مرکز خدمات پاسخ داد و سپس از مدیران، استادان و طلاب ممتاز این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha