سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اگر بخواهیم در انجام امور فرهنگی سیاسی کاری و جناح بازی داشته باشیم بی شک به دین لطمه خواهد خورد که این به هیچ وجه به سود جامعه و نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، نشست بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بانوان فرهیخته کردستانی شامگاه دیروز در مجتمع فرهنگی رفاهی نور این استان برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به صورت مستقیم از مناطق مختلف کشور و استانها می تواند در تخصیص دقیق بودجه ها مثمر ثمر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در طول مدت سفر اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به کردستان جلسات زیادی در راستای امور فرهنگی و ... در این استان برگزار شده و خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده ایم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در استان مرز نشین کردستان که از بسیاری جهات در محرومیت به سر می برد، بازهم شاهد حضور زنان فرهیخته زیادی همانند بانو مستوره اردلان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: فرهنگ زیرساخت بسیاری از حوزه های موجود جامعه است، لذا اگر بخواهیم در انجام امور فرهنگی سیاسی کاری و جناح بازی داشته باشیم بی شک به دین لطمه خواهد خورد که این به هیچ وجه به سود جامعه و نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی ادامه داد: امروزه برخی از مغرضان با مطرح کردن حقوق زنان در جامعه و ایجاد حساسیت به دنبال عملیاتی کردن برخی از نقشه های شوم علیه اسلام و نظام هستند.

وی تصریح کرد: این افراد نه دلسوزان جامعه زنان هستند و نه دلسوز کشور و نظام، بلکه تنها هدفشان ایجاد شبهات در جامعه به ویژه در حوزه دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه زن در دین مبین اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است، گفت: زن مسلمان به خوبی نقش خود را در جامعه ایفا می کند، ولی بازهم بر این احساس است که در جایگاه واقعی خود قرار ندارد که باید با کار فرهنگی و بصیرت افزایی این حس را از بین ببریم.

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه برخی از مبلغان بی تجربه و شاید هم مغرض تعمدا یا سهوا درباره حقوق زنان مسلمان به اشتباه در جامعه تبلیغ کرده اند. این مبلغان که به دروغ زن مسلمان و جایگاه او را به گونه ای دیگر تعریف می کنند باید در محضر خداوند متعال پاسخگوی خ تحریف شان از اسلام و زن مسلمان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha