شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ ارتقاء شاخصه های فرهنگی قرآنی استان قم از اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دراین عرصه سعی شده با تعامل همه دستگاه به این امر مهم برسیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، مهندس سید موسی حسینی کاشانی، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان قم که درسالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد گفت: از همه کسانی که دربرگزاری هفته قرآن و عترت تلاش کردند، قدر دانی و تشکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: اعتقاد ما براین است؛ اگر می خواهیم مباحث فرهنگی دراستان رشد کند، باید اتحاد،‌وحدت و تعامل دستگاهای مختلف فرهنگی روز به روز بیشتر شود.

وی عنوان کرد: مشارکت خوب بین دو دستگاه قرآن و عترت اداره کل ارشاد و اداره کل اوقاف و خیریه موجب شد تا استان قم در بحث قرآن و عترت بتواند به جایگاه اصلی خودش برسد.

حسینی اظهار داشت:  این تعامل برکات زیادی داشت که از جمله آن مشارکت بالغ بر 9هزار 700 نفر در مسابقه قرآنی در سال جدید بود و همین مسئله باعث شد شهر قم در میان سایر استانها بدرخشد.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی قم عنوان کرد: ارتقاء شاخصه های فرهنگی قرآنی استان قم از اهداف اداره فرهنگ است و دراین عرصه سعی شده با تعامل همه دستگاه به این امر مهم برسیم.

وی عنوان کرد: به دنبال ارتقاء شاخص ها با همکاری سایر دستگاه ها هستیم، در همین رابطه در بحث شاخص ها در کشور استان قم توانست رتبه 4 را  بدست آمد.

لازم به ذکر است: در ادامه برنامه از کتاب  آموزش صوتی و تصویری نماز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رونمایی شد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha