چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: حمایت از کالا و تولیدات ایرانی باعث پیشرفت کشور می شود ، چرا که حمایت از تولیدات ملی منجر به ایجاد فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان و توسعه اقتصادی کشور می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا، گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی و معیشت مردم است و برای تحقق این شعار، باید از کالای ایرانی حمایت کرد.

وی با اشاره به این که پشتیبانی از ولایت‌فقیه کشور را از آسیب‌ها حفظ می‌کند، افزود: هر جا از ولایت‌فقیه اطاعت کردیم پیروز شدیم و ناراحتی ما زمانی است که نافرمانی کردیم.

 تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: سرمایهداران با نیت خالص در کشور سرمایه گذاری کنند و به دنبال کسب سود بیشتر نباشند، فروشندگان هم بدنبال جنس داخلی باشند؛ اگر تمامی این برنامه ها به خوبی اجرا شود اقتصاد کشور وضعیت مطلوب تری خواهد داشت، حمایت از کالا و تولیدات ایرانی را موجب پیشرفت کشوربوده ،چرا که حمایت از تولیدات ملی منجر به ایجاد فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان و توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

استادحوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا بیان داشت: نامگذاری سال ها شعار نیست، بلکه جهت دادن به سیاست های دولت است و دولتمردان باید با توجه به شرایط در این راستا حرکت کنند و امروز رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان فردی که مسلط بر تمامی اوضاع داخل و خارج کشور است می داند که امروز نسخه ملت حمایت از کالای ایرانی است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ولایت فقیه را یک نعمت الهی دانست و افزود: باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکرگزار این جلوه الهی باشیم، چرا که امروز آسایش و امنیتی را که در کشور مشاهده می کنیم، مرهون رهبری مدبرانه واندیشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای و پشتیبانی این ملت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha