جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابوالفضل موسوی بیوکی

حوزه/ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولیت علما در جامعه مدرن امروز بسیار سخت‌تر از گذشته است، گفت: روحانیون با استفاده از ابزارهای نوین در جامعه به فعالیت دینی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی امروز در یازدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در سالن تربیت معلم استان یزد برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر دوش طلاب و روحانیون است، اظهار داشت: ان‌شاءالله با استفاده از ابزارهای نوین در جامعه که ما را محکوم به پیش روی به سوی علم می‌کند قشر روحانیت بتواند به بهترین شکل ممکن رسالت دینی خود را در جامعه انجام دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گستردگی شبکه‌های مجازی در دنیا که در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده است به قولی هر چه بدویم نمی‌توانیم به آن برسیم.

وی با تأکید بر اینکه با این شرایط مسئولیت علما در جامعه مدرن امروز بسیار سخت‌تر از گذشته است، گفت: چون حکومت اسلامی هستیم نگذارید که پرچم انقلاب و اسلام در کشور نیم برافراشته شود و در این راه باید سخت تلاش کرد تا بتوانیم به اهداف مدنظر نظام و انقلاب برسیم.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه آمریکا در تمام عرصه دنبال نابودی جمهوری اسلامی است اضافه کرد: آمریکایی‌ها در تمام جزئیات زندگی ما ورود پیدا کردند و در این راه متأسفانه کشورهای دیگر نیز او را همراهی می‌کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما با یک دشمن متمرکز و واحد روبه رو هستیم، افزود: دشمنان در مقابل کشور ما تمام قد ایستاده‌اند و اگر با این شرایط نتوانیم به صورت سوار بر خواسته‌ها و اشکالات جامعه شویم نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به اقتصاد مقاومتی و افزایش توان داخلی، گفت: در بسیاری از بخش‌ها در کشور توانستیم به رتبه‌های خوب برسیم اما متأسفانه در اقتصاد نتوانستیم خواسته‌ها را برآورده و به موفقیت برسیم.

موسوی بیوکی مشکل اصلی مردم یزد را مسئله آب عنوان کرد و اظهار داشت: مردم استان یزد و برخی از استان‌های دیگر با مشکل کم آبی و خشکسالی در سال‌های اخیر روبه رو هستند و همچنین سال‌های آینده نیز با مشکل رو به می‌شوند که باید نسبت به مدیریت مصرف آب در استان و کشور کار شود تا بتوانیم با مدیریت این مسئله را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha