جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ عربستان و هم پیمانان آن با هزینه زیاد و تربیت تروریست، اسلام هراسی را ترویج می کنند، اسلام را دین خشن جلوه می دهند، ما هم باید با فعالیت های درست و به موقع این فعالیت های ضد دینی آنان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، از خدمات صادقانه انقلابی حجت الاسلام والمسلمین تقوی که درگذشته در سنگر سیاست گذاری ائمه جمعه فعالیت می کرد، قدردانی کردند.

این مرجع تقلید بابیان اینکه عربستان سعودی از طریق هزینه هنگفت در کشورهای مختلف جوانان زیادی را به سمت فرقه وهابیت جذب کردند، اظهار داشتند: اینها با هزینه زیاد و ساخت مساجد فرقه کاذب خود را ترویج می کنند چرا ما که شیعیان این کارها را انجام ندهیم.

معظم له بیان داشتند: از جمله این فعالیت ها می تواند ترویج برنامه دینی و عقیدتی و شرعی و حتی ذبح شرع در کشورهای مختلف جهان باشد. اگر این باشد می تواند جلوی بسیاری از اسلام هراسی را بگیرد.

 ایشان افزودند: عربستان و هم پیمانان آن با هزینه زیاد و تربیت تروریست، اسلام هراسی راترویج می کنند، اسلام را دین خشن جلوه می دهند، ما هم باید با فعالیت های درست و به موقع این فعالیت های ضد دینی  آنان را خنثی کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه امروز شاهد  عدم نظارت در بحث تولید میوه هستیم و بی نظارتی و دادن کود شیمیایی به جای حیوانی طعم میوه ها را عوض می کنند، اظهار داشتند: این مسئله بسیار مهم است و برای میوه وغذای سالم باید تولیدات درست  و نظارت بیشتر شود.                           

 معظم له بابیان اینکه ربا مشکلات زیادی را برای جامعه اسلامی ایجادکرده و تا این مسئله درست نشود سایر مسائل مانندغذای حلال درست نمی شود، بیان داشتند: نباید از بحث ربا به راحتی گذشت. باید با برنامه ریزی فعالیت را درست کرد.

 ایشان در بحث تولیدات میوه و واردات میوه و سایر مسائل افزودند: باید کاری کرد در این مسئله رقابت ها و کیفیت میوه بیشتر و زیادتر شود تا از این طریق بتوانیم جلوی واردات میوه را گرفته شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: مسئله دیگر در بحث استفاده از زمین های بایر است که کسی به آنها توجهی نمی کند. توجه به این مسئله واحیاء درست زمینهای بایر می تواند کشور را در مباحث مختلف مانند کشاورزی وگندم خود کفاء کند.

این مرجع تقلید برهجرت علما و روحانیون تأکید کردند، ابراز داشتند: الان بسیاری از روستاها خالی از روحانی و مبلغ است؛ ولی طلبه ها در قم جمع شده اند.

40/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha