سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نفوذ فرهنگی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امروز یکی از شیوه‌های نفوذ دشمنان استفاده ابزاری از مقدسات بوده است. استفاده معاویه در جنگ صفین از قرآن برای فریب یاران امام علی (ع) نمونه‌ای از این شیوه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی، در نشست بصیرتی خواهران مبلغه گروه آیینه ظهور، گفت: امروز تهدیدهای دشمنان بی‌اثر است و گزینه‌های نظامی که ما را با آنها تهدید می‌کنند قطعا ارزش و اثری ندارد.

وی افزود:  هدف اصلی دشمن در حوزه جنگ اقتصادی به گفته مقام معظم رهبری ایجاد فشار و مضیقه های اقتصادی بر مردم است و تلاش دارد تا با استفاده از ابزار رسانه، مردم را به حوزه نارضایتی برانگیزانند و با توسعه نارضایتی در سطح ملی آن را به حوزهای ضد امنیتی سوق دهد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: تهدیدهای دشمن همیشه ناکارآمد بوده است و دشمن حدود 40 سال است که ما را تهدید می‌کند و ما در بدترین شرایط و در زمانی که دستمان خالی بود در مقابل تهدیدهای نظامی دشمنان ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

حجت الاسلام محبی به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه نیز ما در میدان جنگ هستیم و در سال‌های اخیر اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی که توسط استکبار جهانی به شکل‌های گوناگون ضد جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود، یکی از تاکتیک‌های دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اختلاف و تفرقه یکی از ابزارهای نفوذ دشمنان است. این ابزار که بسیار کارآمد نیز هست، باعث شکستن صفوف مستحکم مؤمنان شده و دشمنان نیز از آن برای انحراف مؤمنین استفاده می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز یکی از شیوه‌های نفوذ دشمنان استفاده ابزاری از مقدسات بوده است. استفاده معاویه در جنگ صفین از قرآن برای فریب یاران امام علی (ع) نمونه‌ای از این شیوه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha