سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با نماینده ولی فقیه در استان البرز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان البرز ارائه خدمات عاطفی مرکز خدمات را ارزشمند دانست و گفت: گاهی آثار خدمات عاطفی بیشتر از خدمات مادی است و باید از خدمات عاطفی مرکز خدمات قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، در دیدار با رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز، گفت: مرکز خدمات با جدیت برای کاهش دغدغه های طلاب و روحانیان تلاش کرده است و خدماتی مؤثر و با خلوص نیت به طلاب ارائه می‌کند.

وی به وضعیت فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی در استان البرز اشاره کرد و افزود: حوزه و روحانیت در استان البرز مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته‌اند، در حالی که باید روحانیت کرج را به دلیل شرایط فرهنگی منطقه، ویژه نگاه کرد.

امام جمعه کرج با تأکید بر اهمیت تمرکز در کارها تصریح کرد: تمرکز در یک موضوع باعث می‌شود در رفع مشکلات موفق‌تر باشیم و در استان نیز تلاش کرده‌ایم، برآیند نیروها را به یک سمت ببریم تا در کار خود موفق باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه البرز به اهمیت بحث پژوهش در حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه علمیه استان بر بحث پژوهش تأکید بسیاری داشته‌ایم و طلاب استان امسال در جشنواره علامه حلی بیش از 600 پژوهش ارائه کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی ابراز داشت: در تلاش بوده‌ایم مسیر حوزه را به سمتی ببریم که طلبه‌ها از نظر علمی رشد کنند و فضای علمی در حوزه علمیه استان به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه کاهش دغدغه های طلاب یک خدمت مبنایی است گفت: تأسیس مرکز خدمات کار بسیار عظیم و بزرگی بوده است و یکی از عنایات ربانی خدا به رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ارائه خدمات عاطفی مرکز خدمات را ارزشمند دانست و گفت: گاهی آثار خدمات عاطفی بیشتر از خدمات مادی است و باید از خدمات عاطفی مرکز خدمات قدردانی کرد.

وی راه‌اندازی خدمات کارت و واریز شهریه طلاب در این کارت را بسیار مفید و مؤثر خواند و درخواست کرد مزایای این کارت بیشتر برای طلاب بیان شود.

در ابتدای این دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha