پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام دشتی

حجت الاسلام حسین دشتی با اشاره به اینکه دشمن هر روز با شگردهای جدید در میدان مبارزه وارد می شود گفت: نباید در برابر هجمه های فکری، اخلاقی، دینی که به جوانان ما وارد می شود ناامید شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری صبح امروز مراسم تجلیل از دست اندرکاران نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر با حضور حجت الاسلام دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسین دشتی در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن هر روز با شگردهای جدید در میدان مبارزه وارد می شود گفت: نباید در برابر هجمه های فکری، اخلاقی، دینی که به جوانان ما وارد می شود ناامید شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این که امروز شهید مطهری زنده است، چون فکرش پویا و زنده است، اذعان داشت: ما برخی جبهه های هنری و ادبی را خالی کردیم و باید از فضای هنر و ابزارهای آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام دشتی افزود: انسان های ارزشی وارد فضاهای هنری شوند، دفاع از فکر و عقیده و جنگ در جبهه های فکری به مراتب سخت تر از آن کسی است که در از مرزهای حقیقی و زمینی دفاع می کند.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم، از برگزیده های بخش های مختلف دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر تقدیر به عمل آمد و در بخش دیگری از کتاب مجموع شعر جن زده ها به نوشته سعید نوذری رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha