جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 448736
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
مدرسه علميه الزهرا(س) آمل؛ نششست محيط زيستي

حوزه/ نشست «بررسی عوامل مخرّب زیست محیطی» با هدف روشنگری و بیان وظایف مردم در زمینه حفظ محیط زیست در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء (س) آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حسینی استاد تربیت مدرس منابع طبیعی مازندران، در نشست «بررسی عوامل مخرّب زیست محیطی» در مدرسه علمیه خواهران آمل، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص محیط زیست بیان کرد: مباحث مربوط به آسمان و زمین و علم عدد و ریاضیات در قرآن کریم مطرح شده است و بسیاری از علومی که تاکنون کشف شده، براساس سندهای دینی است.

وی گفت: در عصر حاضر، ظلم و استعمار آن‌چنان در جهان رشد کرده که ابرقدرت ها اکثر امکانات را در اختیار عده معدودی قرار داده اند که این بی عدالتی، منجر به از بین رفتن منابع طبیعی و به وجود آمدن فقر در دنیا شده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به برخی از مشکلات زیست محیطی که هم اکنون در جهان وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر متاسفانه معضلاتی مانند کم آبی، خشکسالی، ریزگردها، انباشت زباله در جنگل ها و طبیعت و تبدیل جنگل ها و مزارع به ساختمان ها در دنیا رواج یافته که این عوامل در نهایت منجر به شیوع بیماری های ناشناخته و ویروس های کشنده خواهد شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha