چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/امام جمعه شهرستان سربیشه با بیان اینکه از هر مسئول و مدیری که پیرو و در مسیر ولایت باشد حمایت می کنیم،گفت: وحدت باید حول محور ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سنجری، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: آن چیزی که الان شاهد آن هستیم و مهم است و در برخی تریبونها مطرح می‌شود، وحدت کلمه است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره می شود و در هر شهرستان و در هر استانی باید وحدت را دنبال کنند اما آنچه به ذهن ما رسیده و بارها بیان شده که وحدت حول محور لایت باشد.

امام جمعه شهرستان سربیشه تصریح کرد: ما از دیار سربیشه، نهبندان و جنوب خراسان جنوبی و سرداران شهید و سردار الله داد جابری، سردار رجبعلی آخوندی، سردار مجمد جواد آخوندی، آهنی و افتخار اخیری که خدا به ما داد از دیار پاسدار شهید بصیری پور هستیم.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه هرکس از مسئولان اجرایی، قوه مقننه و قضائیه هرگاه در مسیر ولایت باشند پشتیبان آنها هستیم،گفت: محرومیت ها و مسائل فرهنگی شهرستان را مطلع هستید اما استدعا داریم که ما را راهنمایی کنید.

روستاهای نهبندان و سربیشه مشکل راه و آب دارند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: کار خوبی که شده در هفته یک روز دور هم جمع می شویم اعضای محترم می آیند گزارشی ارائه می شود و امروز محور مسائل بر حوزه منابع طبیعی بود.

نظر افضلی افزود: روستاهای سربیشه و نهبندان نسبت به شمال استان از شاخص های توسعه به مراتب عقب مانده تر است و از 134 روستای بالای 20 خانوار 50 درصد آن ها در حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان واقع شده و بيشتر مشکلات راه و آب دارند.

وی گفت: آنتن دهی تلویزیون تحت پوشش ما 52 درصد است و نصف مردم حوزه ما از برخی شبکه‌ها محروم هستند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در درآمد سرانه مردم خشکسالی ها عملا بیشترین تاثیر را داشته و بین 60 تا70 درصد شغل مردم کشاورزی و دامپرروی است که با وجود خشکسالی 19ساله تحت تاثیر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha