سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار با مجمع جوانان استان

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن به دنبال شبهه افکنی و اختلاف بین مسلمانان است و مسئولان باید در سایه وحدت و بدون خط‌کشی‌های سیاسی به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان سربیشه، اظهار داشت: دیدار و تجدید عهد با شما مردم گرانقدر سربیشه تداعی بهترین لحظات و روزهای عمرم که ایام پیروزی انقلاب بود و من در سربیشه بودم، می شود.

وی با بیان اینکه استعمارگر پیر انگلیس به وسیله طرح‌های خود، خون ملت های ضعیف را تا جایی که توانسته مکیده است، گفت: در ایرانی که جمعیت 19 میلیون نفر آن زمان داشت، نصف آنها را با ایجاد قحطی مصنوعی و جلوگیری از عرضه ارزاق و بستن مرزها به کام مرگ رساند و بدتر از او امریکای جهانخواری است که سوابق زشتی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان، تصریح کرد: هر وقت درد شناخته شد نصف کار صورت گرفته و باید به دنبال درمان بود و اگر ما مسلم باشیم و حرف حق بزنیم و حرف باطل نزنیم، تفرقه به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه اسلام کلمه توحید است، گفت: اگر این به معنای صحیحش صورت گیرد توحید کلمه هم حاصل و اگر همه موحدانه بیاندیشند و یک حرف بزنند و حرف حق، حرف عدل، قانون، ناموس و انقلاب بزنند، حرفی که دشمن را بشناسد و دوست را کمک کند، خواهیم دید که همه مشکلات خود به خود رفع شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وقتی فکرهای شخصی، حزبی و حقوقی را کنار بگذاریم همه یک حرف می‌زنند و هر امر و سخنی را که حساب کنیم، ملاک دارد.

وی ادامه داد: وقتی هر کس با سلیقه محاسبه خود، حرف بزند، خدایی در کار نیست، اگر خدا مدنظر باشد این اختلاف ها معنا ندارد، اما وقتی یکی حرف خدا و دیگری حرف آمریکا و انگلیس را می زند مشکلات رقم می خورد و دشمن با ایجاد اختلاف و انواع و اقسام شبهات را وارد می‌کند تا بالاخره به هدفش برسد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن طرفدار من و شما نیست، گفت: دشمن همه چیز را به تمسخر می‌گیرد و غرب هیچ وقت نوکر جاه طلب نمی‌پذیرد و باید نوکرش را خود انتخاب کند و هر جا اختلاف بین مسلمان ها است، اطراف آن مسئله خدایی عمل نمی‌شود، بلکه هوایی عمل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha