جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در آستانه نیمه شعبان با صدور پیامی گفت: معلمان در تربیت نسلی هم‌تراز با فرهنگ مهدویت، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در آستانه نیمه شعبان با صدور پیامی گفت: ظهور حضرت ولیعصر(عج) زمینه عبودیت و اطاعت الهی را فراهم خواهد ساخت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (آیه 5 سوره قصص).

 اراده‌ی ما بر این قرار گرفته که بر مستضعفین زمین منت بگذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان (روی زمین) قرار دهیم.

در سپیده دم جمعه نیمه شعبان سال 225 هجری قمری، در سامرا مولودی چشم به جهان گشود و امید همه مستضعفان و محرومان تاریخ بشریت را به خود جلب کرد و بذر حیات طیبه و نشاط زندگی را در دل‌ها افشاند که میوه آن در هنگامه ظهور با پیشوایی به‌ بندکشیده‌شدگان به کام جان انسان‌ها خواهد نشست.

حضرت مهدی عج‌الله تعالی فرجه الشریف نقطه رجاء الهی برای زخم‌خوردگان و عامل خوف برای همه جلادان و شیادان تاریخ و منتقم خون به ناحق ریخته اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است. 

او با تشکیل حکومت عادله جهانی، بساط ظلم و جور را با نابودی طواغیت و مستکبران بر خواهد چید و با امحاء موانع رشد و تعالی انسان‌ها، زمینه عبودیت و اطاعت الهی را فراهم خواهد ساخت.

در این راستا، معلمان در تربیت نسلی هم‌تراز با فرهنگ مهدویت، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند که بدون تردید، معلمان مهدوی در هنگامه ظهور، پرچمدار تربیت‌شدگان جوانی هستند که سربازان اصلی حضرت حجت عج‌الله تعالی فرجه الشریف در نمایش فضیلت برای تحولی بزرگ و جهانی خواهند بود. 

انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری جبهه مقاومت، نشانه‌هایی از ظهور آن حضرت در شرایط آخرالزمانی است که می‌توان در سخت‌ترین وضعیت ضد انسانی کشتارهای بیرحمانه نظام سلطه جهانی، امنیت و آرامش و صلح و صفا را با ظهور آن منجی بهارآفرین به تجربه نشست.

میلاد آن مصلح جهانی و روز معلم با گرامیداشت یاد و نام شهید مطهری، آن معلم شایسته انقلاب اسلامی را به همه آزادگان، مستضعفان و شیعیان، به ویژه مقام معظم رهبری و مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

13شعبان‌المعظم 1439 مقارن با 10 اردیبهشت 1397
سیدرحیم توکل، نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha