پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در جشن عمامه گذاری طلاب، گفت: روحانیت آنچه عمل کرده دقیق و براساس وظیفه خود بوده و در خدمت به نظام مردم کم نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان، گفت: حوزه های علمیه باید برای تحقق کامل منویات امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب که تفسیر منشور روحانیت امام راحل است، قدم‌های بلندتری بردارند.

وی افزود: انقلابی بودن به این معنا است که حوزه‌های علمیه باید هوشیار، آگاه و بیدار باشند، تحولات فرهنگی جهان اسلام را رصد کرده، اجازه هیچ تعرضی به مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع) نداده و همیشه آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: نقلابی بودن حوزه علمیه یعنی اینکه روحانیت باید احساس تکلیف کند و هر جا به ارزش‌های الهی تعرض می‌شود یا در مقابل بدعت‌ها و خلاف شرع‌ها بی‌تفاوتی و بی‌اعتنایی صورت می‌گیرد باید با حساسیت به میدان آمد.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی در برابر هجمه‌های مختلف دشمن، افزود: حوزه‌های علمیه باید در برابر جنگ‌های سیاسی، فرهنگی، دشمنان  و فضای مجازی که با اطلاعات نادرست جوانان را گمراه می‌کنند، آماده باشند و بتوانند در برابر هجمه های ناجوانمردانه و تخریبی به خوبی مقابله نمایند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: روحانیت آنچه عمل کرده دقیق و براساس وظیفه خود بوده و در خدمت به نظام مردم کم نگذاشته است.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری بیان کرد: این شهید مجاهد و وارسته تعریف درستی از اسلام ناب را به جامعه ارائه کرد. طلاب نیز باید کتاب های ایشان را مطالعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha