شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسسه بنت الهدی

حوزه/ مجتمع بنت الهدی در اجرای طرح تحول نظام آموزشی المصطفی پیشتاز است و برای ارائه رشته های این طرح,، سه مدرسه عالی علوم اسلامی و انسانی در مجتمع راه اندازی خواهد گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مهدی زاده، معاون آموزش مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در هشتمین اجلاس سالانه اساتید مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، در سخنانی با تبریک ایام ولادت امام زمان(عج) و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، به تبیین طرح تحول نظام آموزشی المصطفی پرداخت و ابراز داشت: اجرای این طرح گسترده، نظام ها، متون و رشته های آموزشی المصطفی را متحول خواهد نمود.

وی با اشاره به ارائه رشته های تمامی شش حوزه دانشی طرح تحول نظام آموزشی المصطفی در مجتمع بنت الهدی، یادآور شد: مجتمع بنت الهدی در اجرای طرح تحول نظام آموزشی المصطفی پیشتاز است و برای ارائه رشته های این طرح,، سه مدرسه عالی علوم اسلامی و انسانی در مجتمع راه اندازی خواهد گردید.

معاون آموزش مجتمع بنت الهدی ادامه داد: در حال حاضر تعیین رشته طلاب بنت الهدی برای ترم آینده در حال انجام است و  از سال تحصیلی جدید، شاهد اجرای کامل طرح تحول خواهیم بود.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد معاونت آموزش بنت الهدی را بیان کرد و افزایش نظم و انضباط آموزشی را از مهم ترین  دستاوردهای این معاونت برشمرد.

حجت الاسلام مهدی زاده، در پایان توضیحاتی را درباره انتقال مجتمع آموزش عالی بنت الهدی به ساختمان جدید این مجتمع ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha